Przetargi.pl
udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 550 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

Gmina Czarna ogłasza przetarg

  • Adres: 39215 Czarna, ul. Dworcowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 761 030 , fax. 146 761 442
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
    ul. Dworcowa 6
    39215 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 146 761 030, fax. 146 761 442
    REGON: 85166107900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 550 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie w 2018 roku Gminie Czarna kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 3 550 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Zakres II”. Gmina realizuje ww. projekt w ramach umowy o partnerstwie w sprawie wspólnej realizacji Projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Zakres II” zawartej w dniu 17.02.2016 r. w Jaśle pomiędzy Liderem a Partnerami. Umowa ta stanowi, że Liderem zarządzającym całością Projektu jest Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, natomiast poszczególne Gminy, w tym Gmina Czarna – Partnerzy, zobowiązują się do realizacji zadań określonych we Wniosku i Umowie o dofinansowanie. Dofinansowanie przyznane jest na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 nr RPPK.03.02.00-18-0104/16-00 z dnia 29 grudnia 2016 roku. - Podpisanie umowy przewiduje się do dnia 08-08-2018. - Spłata kredytu nastąpi po otrzymaniu środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WP na lata 2014-2020. Ostateczny termin spłaty kredytu ustala się do dnia 29 czerwca 2019 roku. - Ostateczny termin wypłaty kredytu – 28.12.2018 r. - Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach, na podstawie dyspozycji złożonych na piśmie przez Zamawiającego. Transze uruchomionego kredytu będą przekazywane na rachunek budżetu Gminy Czarna, wskazany w zapotrzebowaniu, najpóźniej w następnym dniu po złożeniu zapotrzebowania. - Zamawiający zastrzega sobie prawo refundacji zapłaconych wykonawcom kwot stanowiących finansowanie ze środków z budżetu Unii Europejskiej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości kredytu bez podania przyczyny, bez ponoszenia z tego tytułu żadnych kosztów. - W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia. - Spłata odsetek będzie następować w okresach miesięcznych - na koniec danego miesiąca kalendarzowego. - Wykonawca nie będzie naliczał żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. - Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. - Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalane będzie na podstawie stawki WIBOR 1M notowanej z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy + marża banku. - Dla potrzeb porównania ofert należy przyjąć stopę WIBOR 1M w wysokości 1,64% oraz założenie jednorazowego uruchomienia kredytu w dniu 08-08-2018 roku. - Kredyt udzielony będzie w złotych polskich (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają zezwolenia na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe tj. zezwolenie Prezesa NBP lub innego właściwego organu na wykonywanie czynności bankowych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a. ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a. ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach