Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 900 000,00 ZŁ

Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg

  • Adres: 21-205 Jabłoń, Zamojskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3560036, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
    Zamojskiego 27
    21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 083 3560036, , fax. -
    REGON: 00053526700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 900 000,00 ZŁ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    • Przedmiotem zamówienia jest udzielenie w 2019 roku Gminie Jabłoń kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu 2019 roku z przeznaczeniem na udział własny w finansowaniu unijnego projektu inwestycyjnego „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Jabłoń” i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Kredyt zaciągany jest na podstawie § 11 ust. 2 uchwały Nr III/26/18 Rady Gminy Jabłoń z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie uchwały budżetowej na rok 2019 (po zmianach),  Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych gminy w ratach: 1. w latach 2021 -2025 spłata: 60 rat po 3.500 zł miesięcznie począwszy od stycznia 2021 roku, 2. w roku 2026 spłata: 12 rat po 57.500 zł miesięcznie. • Podpisanie umowy przewiduje się do dnia 13 grudnia 2019 roku, • Ostateczny termin wypłaty kredytu – 20 grudnia 2019 roku, • Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo na podstawie dyspozycji złożonej na piśmie przez Zamawiającego, na rachunek budżetu Gminy Jabłoń wskazany w zapotrzebowaniu, najpóźniej w następnym dniu po złożeniu zapotrzebowania. • Gmina posiada rachunki bankowe w Banku Spółdzielczym w Parczewie Oddział w Jabłoniu. • Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości kredytu bez podania przyczyny, bez ponoszenia z tego tytułu żadnych kosztów. • W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty, odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia. • Spłata odsetek i rat kredytu będzie następować w okresach miesięcznych – do 10-tego dnia miesiąca. • Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. • Wykonawca ma prawo do prowizji związanej z udzieleniem kredytu w wysokości do 0,5 % kwoty udzielonego kredytu. • Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalane będzie na podstawie stawki WIBOR 3M notowanej z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy plus marża banku. • Dla potrzeb porównania ofert należy przyjąć stopę WIBOR 3M w wysokości 1,71% oraz założenie jednorazowego uruchomienia kredytu w dniu 20 grudnia 2019 roku. • Kredyt udzielony będzie w złotych polskich (PLN). • W szczególnie uzasadnionych przypadkach wynikających z okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy (art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych), na wniosek Kredytobiorcy, dopuszcza się możliwość renegocjacji warunków umowy w zakresie wysokości i terminów spłaty rat kredytu na warunkach dotychczas określonych w umowie. Wysokość i terminy spłaty rat kredytu mogą zostać zmienione w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem nie później niż na 3 miesiące przed terminem płatności raty kapitałowej. Kredytobiorca przedstawi wraz z ww. wnioskiem o zmianę wysokości i terminów spłaty uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej, która te zmiany uwzględnia. Wcześniejsza spłata kredytu nie będzie obciążona dodatkowymi kosztami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 5.1. SIWZ; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach