Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 800.000,00 zł. na wydatki nie znajdujące pokrycia w dochodach własnych Gminy Podgórzyn w 2009 roku

Gmina Podgórzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 58-562 Podgórzyn, ul. Żołnierska 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7621093 , fax. 075 7621358
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podgórzyn
    ul. Żołnierska 14 14
    58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7621093, fax. 075 7621358
    REGON: 23082171800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 800.000,00 zł. na wydatki nie znajdujące pokrycia w dochodach własnych Gminy Podgórzyn w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego na wydatki nie znajdujące pokrycia w dochodach własnych Gminy Podgórzyn w 2009 roku, 2) Wspólny słownik zamówień (CPV):66.11.30.00-5. 3) Kwota kredytu: 800.000,00 zł z możliwością wykorzystania niepełnej kwoty, 4) Kredyt złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania. 5) Uruchomienie kredytu w miesiącu grudniu 2009 roku. 6) Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31.12.2009 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 7) Zamawiający wymaga karencji w spłacie kapitału do dnia 30 marca 2010 r. Okres spłaty kredytu od miesiąca marca 2010 r. do listopada 2017 r. kredyt będzie spłacany w ostatnim dniu miesiąca począwszy od marca 2010 roku, następnie w maju, lipcu, wrześniu i listopadzie do 2017 roku włącznie. 8) Terminy spłat: - rok 2010: 31 marzec - 20.000 zł 31 maj - 20.000 zł 31 lipiec - 20.000 zł 30 wrzesień - 20.000 zł 30 listopad - 20.000 zł - rok 2011: 31 marzec - 20.000 zł 31 maj - 20.000 zł 31 lipiec - 20.000 zł 30 wrzesień - 20.000 zł 30 listopad - 20.000 zł - rok 2012: 31 marzec - 20.000 zł 31 maj - 20.000 zł 31 lipiec - 20.000 zł 30 wrzesień - 20.000 zł 30 listopad - 20.000 zł - rok 2013 31 marzec - 20.000 zł 31 maj - 20.000 zł 31 lipiec - 20.000 zł 30 wrzesień - 20.000 zł 30 listopad - 20.000 zł - rok 2014 31 marzec - 20.000 zł 31 maj - 20.000 zł 31 lipiec - 20.000 zł 30 wrzesień - 20.000 zł 30 listopad - 20.000 zł - rok 2015 31 marzec - 20.000 zł 31 maj - 20.000 zł 31 lipiec - 20.000 zł 30 wrzesień - 20.000 zł 30 listopad - 20.000 zł - rok 2016 31 marzec - 20.000 zł 31 maj - 20.000 zł 31 lipiec - 20.000 zł 30 wrzesień - 20.000 zł 30 listopad - 20.000 zł - rok 2017 31 marzec - 20.000 zł 31 maj - 20.000 zł 31 lipiec - 20.000 zł 30 wrzesień - 20.000 zł 30 listopad - 20.000 zł 8) Oprocentowanie kredytu będzie ustalone w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej, oparte na stawce WIBOR - 3M dla depozytów 3-miesięcznych ,stała marża banku. 9) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne kwartalnie ostatniego dnia kończącego kwartał, przy czym pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia pierwszej wypłaty kredytu i kończy się w dniu 31.03.2010 r. 10) Podstawą do naliczenia odsetek będzie stanowiła stawka bazowa WIBOR 3 M 11) Do formuły naliczania odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku. 12) Zamawiający wymaga dołączenia do składanych ofert harmonogramu spłat rat i odsetek kredytu. 13) Prowizja Wykonawcy od wykorzystania kredytu będzie płacona w momencie uruchomienia kredytu. 14) W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami z tego tytułu, a odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty. 15) Marża banku nie może mieć wartości ujemnej. 16)Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat niż wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 17) Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. 18) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują właściwym potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1.5.Przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający (Dz.U. Nr 87 z 2006 r., poz. 605 z późn.zm.), określonych w pkt IV SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formą: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie, którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa bankowego. 1.4.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego) ustawy z dnia 29stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podgorzyn.pl:
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach