Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26625 Wolanów, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 186 015
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Radomska 20
    26625 Wolanów, woj. mazowieckie
    tel. 486 186 015
    REGON: 54880900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 546 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. 2. Charakterystyka kredytu: 1) Kwota kredytu: 2 546 000 PLN, (Dwa miliony pięćset czterdzieści sześć tysięcy PLN) 2) Okres kredytowania: do dnia 30 września 2021 roku, 3) Wpływ środków – transz kredytu na rachunek bieżący Gminy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Radomiu Oddział w Wolanowie Nr 98 91150002 0030 0300 0286 0002 zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż do 28.12.2017 r. 4) Czas uruchomienia kredytu max 3 dni robocze od dnia przekazania dyspozycji przez Zamawiającego. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z pobrania części kredytu. W tym celu Zamawiający złoży stosowne oświadczenie najpóźniej w terminie 10 dni przed 28.12.2017r. 5)spłata I raty kredytu nastąpi w dniu 30 września 2018 roku, 6)spłata ostatniej raty kredytu nastąpi w dniu 30 września 2021 roku, 7)spłata kapitału kredytu nastąpi w następujących terminach i kwotach w PLN: Lp. Data spłaty kapitału Kwota spłaty kapitału w PLN 1. I rata 30.09.2018 r. 300 000 2. II rata 30.11.2018 r. 200 000 3. III rata 31.03.2019 r. 350 000 4. IV rata 30.11.2019 r. 300 000 5. V rata 31.03.2020 r. 400 000 6. V rata 30.09.2020 r. 400 000 7. VII rata 31.03.2021 r. 400 000 8. VIII rata 30.09.2021 r. 196 000 Razem 2 546 000 UWAGA! W przypadku ewentualnej rezygnacji z pobrania części kredytu, kwota spłaty kapitału ostatnich rat kredytu zostanie odpowiednio zmniejszona. 8) odsetki naliczane i płatne będą w ratach kwartalnych. Odsetki nalicza się za okres od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu ( przy czym pierwszy okres obrachunkowy przypadać będzie od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu ), do dnia jego spłaty. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank o wysokości odsetek w drodze fax-u w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. 9) odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach obrachunkowych i płatne kwartalnie począwszy od 31 grudnia 2017 r. Kwota odsetek pobierana będzie w ostatnim dniu kwartału. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający (Kredytobiorca) dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 10) oprocentowanie kredytu oparte jest o stopę procentową zmienną, na którą składa się stawka WIBOR 3M powiększona o marżę banku. Dla celów porównawczych (skalkulowania w ofercie kosztów kredytu) należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 14 września 2017 r. 11) ewentualna prowizja od udzielonego kredytu – płatna będzie w terminie uruchomienia pierwszej transzy kredytu i przekazana na rachunek wskazany przez Kredytodawcę, przy czym zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 0,3%. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów pod warunkiem powiadomienia Wykonawcy (Kredytodawcy) z 5 – dniowym wyprzedzeniem . 13) zabezpieczenie kredytu stanowi: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 14)Zamawiający wyklucza pobieranie przez Wykonawcę zamówienia w całym okresie kredytowania innych prowizji, opłat, poza tymi określonymi w niniejszej SIWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 15)odsetki od kredytu przeterminowanego będą naliczane wg stopy odsetek ustawowych za opóźnienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie ustawy art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1 niniejszego rozdziału – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego realizacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę - wzór załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - wzór załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach