Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Powiatu Nowodworskiego na 2009r.

Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 2473668 w. 50 , fax. 2473670
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim
    ul. Sikorskiego 23 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 2473668 w. 50, fax. 2473670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydworgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Powiatu Nowodworskiego na 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Powiatu Nowodworskiego na 2009r. Waluta kredytu - złote polskie -PLN. Kwota kredytu do wysokości 4.000.000,00 PLN. Karencja spłaty kapitału do dnia - 30.03.2011r. Okres spłaty kredytu do dnia - 30.03.2018 r. Terminy postawienia do dyspozycji zamawiającego środków finansowych kredytu - w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów rekompensujących. Spłata kredytu, wliczając karencje w spłacie, następować będzie : 2011 r. - 4 x 5.000,00 zł na 30.03, 30.06, 30.09 i 30.12, 2012 r. - 4 x 80.000,00 zł na 30.03, 30.06, 30.09 i 30.12, 2013 r. - 4 x 130.000,00 zł na 30.03, 30.06, 30.09 i 30.12, 2014 r. - 4 x 200.000,00 zł na 30.03, 30.06, 30.09 i 30.12, 2015 r. - 4 x 200.000,00 zł na 30.03, 30.06, 30.09 i 30.12, 2016 r. - 4 x 160.000,00 zł na 30.03, 30.06, 30.09 i 30.12, 2017 r. - 2 x 150.000,00 zł na 30.03 i 30.06, 2 x 200.000,00 zł na 30.09 i 30.12, 2018 r. - 1 x 200.000,00 zł na 30.03. W przypadku kiedy termin płatności przypada na dzień wolny od pracy spłata kredytu nastąpi w dniu poprzedzającym dzień wolny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminarza spłat kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu. W przypadku przedterminowej spłaty kredytu przez kredytobiorcę, Bank nie będzie naliczał prowizji, odsetek od kwoty kredytu spłaconego przed terminem oraz innych kosztów rekompensujących. Zamawiający zawiadomi wykonawcę o planowanej przedterminowej spłacie części lub całości kredytu; w przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia; Naliczanie odsetek od kredytu w okresach miesięcznych , przy czym ich spłatę ustala się na piętnasty dzień po zakończeniu miesiąca. Bank zobowiązany jest do wyliczania odsetek za każdy miesiąc i przesłania obciążenia dla zamawiającego do piątego dnia miesiąca. Nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek. Przyjmuje się rok jako 365 dni. Oprocentowanie kredytu ustala się na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który są płatne odsetki, powiększonej lub pomniejszonej o stałą marżę Banku, dla porównania ofert - oprocentowanie należy liczyć według stawki bazowej WIBOR 1M z 23 października 2009 r., która wyniosła 3,51. Wymaga się załączenia arkusza przeliczeniowego odsetek według powyższej zasady. Proponuje się zabezpieczenie kredytu w formie weksla -in blanco- wraz z deklaracją wekslową wystawionego na kwotę zaciągniętego kredytu. Rozliczenie pomiędzy zamawiającym, a Bankiem -wykonawcą usługi kredytowej, będą dokonywane w złotych polskich -PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wymagane od wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania. 2. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że spełniają wymagane warunki, tj: ? posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności ,o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ? posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; ? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ? nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły -spełnia - nie spełnia. 4. Z przetargu zostaną wykluczeni wykonawcy określeni w art. 24, oraz niespełniający warunków art. 22, Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych -tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. 5. Zamawiający odrzuci oferty które nie spełniają wymagań zawartych w specyfikacji lub są niezgodne z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych -tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: ? formularza ofertowego z poprawnie naliczoną ceną, zgodnego z treścią wzoru; ? koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe -t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 666, z późn. zm.; ? aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ? aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ? aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ? aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ? oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. ? oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -art. 22 ust. 1 pkt 1-3, oraz spełnianiu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego. ? wzoru umowy kredytowej spełniającego wymagania prawne, ? harmonogram spłaty kredytu z podaniem kwot i stopy procentowej, ? pełnomocnictwa w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. ? dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie -konsorcjum, określającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ? jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. ? jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, oraz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym ustawą. 2. Dokumenty powyższe winne być datowane, czytelne, opieczętowane i podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie dokumentów oferent winien potwierdzić za zgodność z oryginałem. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Nie spełnienie warunków poskutkuje odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydworgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach