Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na udział własny do zadań współfinansowanych środkami z Unii Europejskiej

Gmina Sławatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-515 Sławatycze, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 783 358 , fax. 833 783 313
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławatycze
    ul. Rynek 14
    21-515 Sławatycze, woj. lubelskie
    tel. 833 783 358, fax. 833 783 313
    REGON: 30237701000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawatycze.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na udział własny do zadań współfinansowanych środkami z Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na udział własny do zadań współfinansowanych środkami z Unii Europejskiej z możliwością niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Szczegółowe warunki zamówienia, w tym standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp: Kredyt będzie uruchamiany w transzach w kwotach i terminach określonych w oddzielnych dyspozycjach płatniczych, w terminie dwóch dni od daty złożenia dyspozycji w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Planowany termin uruchomienia kredytu:  I transza w kwocie - 700 000,00 zł w terminie do 14 sierpnia 2020 r.  II transza w kwocie - 200 000,00 zł w terminie do 30 września 2020 r. Spłata kredytu nastąpi od dnia 30.09.2021 do 31.12.2029 r. w 34 ratach, w tym: a) 1 rata 26 490,00 zł, b) 33 raty po 26 470,00 zł. Karencja w spłacie kapitału do 29.09.2021 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez poboru pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu. O zamiarze wcześniejszej spłaty Zamawiający powiadomi Bank w terminie 5 dni przed dniem dokonaniam dokonania spłaty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów spłat oraz zmian kwot rat kredytów bez dodatkowych opłat i prowizji. Zastrzega się możliwość zmiany terminu uruchomienia i wysokość transz kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji na pisemny wniosek Zamawiającego, złożony nie później niż na 5 dni przed datą uruchomienia. Okres kredytowania 34 raty tj. od 30.09.2021 r. do 31.12.2029 r. Kredyt zostanie wykorzystany zgodnie z uchwałą nr XVI/104/2020 Rady Gminy Sławatycze z dnia 04.06.2020 r. Spłata odsetek miesięczna, począwszy od pierwszego dnia, w którym wykorzystano transzę kredytu po otrzymaniu pisemnej informacji o wysokości odsetek. Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy. Marża Wykonawcy jest stała w okresie umowy. Oprocentowanie kredytu stanowi koszty obsługi kredytu. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. Za spłatę odsetek oraz rat kapitału należy przyjąć dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Jeżeli termin płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami Wykonawcy. Zamawiający nie posiada zaległości wobec ZUS i US. Zamawiający nie korzysta z leasingu oraz emisji papierów dłużnych. Zamawiający nie udzielał gwarancji i poręczeń. Zamawiający nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno – prywatnym. Zamawiający udostępnia jako (Załącznik nr 4 do SIWZ) dodatkowe dokumenty potwierdzające jego kondycję finansową tj. Rb-28s – wydatki wg stanu na dzień 31.03.2020 r. , Rb-27s. – dochody wg stanu 31.03.2020 r., Rb-z – zobowiązania wg stanu na dzień 31.03.2020 r., Rb-nds - nadwyżka, deficyt wg stanu na dzień 31.03.2020 r., Rb-n – należności wg stanu na dzień 31.03.2020 r. Opinia RIO dostępne są na stronie: http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=slawatycze/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=15&podmenu=117&str=1&id=1756 Waluta PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach