Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Ostróda na 2012r.

Wójt Gminy Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 676 07 00 , fax. 089 676 07 90
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ostróda
    ul. Jana III Sobieskiego 1 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 676 07 00, fax. 089 676 07 90
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@gminaostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Ostróda na 2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia (w tym zakres rzeczowy): 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ostróda na 2012 r. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 2.1 Wysokość kredytu: 1.020.000,- zł (Słownie złotych: jeden milion dwadzieścia tysięcy). 2.2 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 2.3 Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2021 r. 2.4 Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy w terminie do dnia 27 grudnia 2012 r. 2.5 Wymagana karencja spłaty kredytu: do dnia 31 lipca 2014 r. 2.6 Odsetki od udzielonego kredytu będą naliczane i regulowane, jak niżej: - podstawą naliczania odsetek będzie bieżący stan zadłużenia, - do naliczania odsetek dla całego okresu kredytowania przyjmuje się, iż rok posiada 365 dni, - odsetki będą naliczane za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania, - odsetki będą naliczane w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, - odsetki będą płatne do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni na podstawie otrzymanego od Banku pisemnego zawiadomienia. 2.7 Oprocentowanie kredyty w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M stanowiącej średnią z notowań stawki z ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc kolejnej raty odsetkowej, powiększone o stałą marżę banku. Do celów przetargu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 5 grudnia 2012 r. z godz. 1000. 2.8 Kredyt spłacany będzie po upływie karencji w terminie do dnia 31 lipca każdego roku, w ratach jak niżej: - w roku 2014 - 25.000,- zł; - w roku 2015 - 25.000,- zł; - w roku 2016 - 150.000,- zł; - w roku 2017 - 150.000,- zł; - w roku 2018 - 150.000,- zł; - w roku 2019 - 170.000,- zł; - w roku 2020 - 170.000,- zł; - w roku 2021 - 180.000,- zł. Zakończeniem okresu kredytowania tj. spłaty ostatniej raty kapitałowej i odsetkowej będzie dzień 31 lipca 2021 r. 2.9 Bank nie będzie pobierał prowizji od udzielonego kredytu. 2.10 Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem. 2.11 Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za wprowadzane zmiany w umowie. 2.12 Zastrzega się spłatę kredytu przed terminem. 2.13 Wyklucza się założenie rachunku bankowego lub pomocniczego przez Zamawiającego w Banku Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach