Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU I SPŁATĘ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-210 Sępopol, ul. 22 Lipca 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 7613181 , fax. 0-89 7613300
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. 22 Lipca 7 7
    11-210 Sępopol, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 7613181, fax. 0-89 7613300
    REGON: 00053028700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU I SPŁATĘ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kredyt długoterminowy w wysokości - 1.600.000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy zł) z przeznaczeniem na: - finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 925.100,00 zł - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 674.900,00 zł Umowa na okres 10 lat. Karencja w spłacie kredytu - 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie pobierane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jednorazowa prowizja banku
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sepopol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach