Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 2 025 634,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta w związku z realizacją zadania pn. „Budowa dróg na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Czechowickiej – Wolności w Pyskowicach – budowa ulic Jaworowej, Orzechowej i Kasztanowej”

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 2 025 634,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta w związku z realizacją zadania pn. „Budowa dróg na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Czechowickiej – Wolności w Pyskowicach – budowa ulic Jaworowej, Orzechowej i Kasztanowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2.025.634,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta w związku z realizacją zadania pn. :Budowa dróg na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Czechowickiej-Wolności w Pyskowicach – budowa ulic Jaworowej, Orzechowej i Kasztanowej”. 2. Uruchomienie kredytu przez Bank nastąpi maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawarcia umowy – rzeczywisty termin uruchomienia zgodny z ofertą wykonawcy (pozacenowe kryterium oceny ofert). 3. Waluta kredytu: złoty polski (PLN). 4. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 31.12.2027r. 5. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu: do 30.03.2018r. 6. Spłata kredytu (kapitału) dokonywana będzie w 40 równych ratach kwartalnych, płatnych do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału, począwszy od 31.03.2018r. 7. Kredyt oprocentowany będzie wg zmiennej stopy procentowej opartej o stawkę WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego plus marża bankowa stała w okresie kredytowania. 8. Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty (salda kredytu) na ostatni dzień każdego miesiąca. 9. Spłata odsetek następować będzie miesięcznie w terminie do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu za który zostały naliczone, począwszy od miesiąca następującego po dniu wypłaty kredytu. 10. Do formuły naliczenia odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku. 11. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Miasta. 12. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 2 025 634,00 zł, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). 13. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, beż dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 14. Zamawiający nie przewiduje naliczenia prowizji i opłat z tytułu udzielenia kredytu. 15. Na potrzeby badania ofert oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M wg stanu na dzień 17.10.2017r. 16. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków oraz ewentualnych upustów i rabatów. 17. Dopuszcza się możliwość udzielenia kredytu z linii kredytowej EBI. 18. Zobowiązania Zamawiającego z tytułu kredytów, pożyczek, obligacji wynoszą 36 000,00 zł. 19. Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom. 20. Na rachunkach bankowych Gminy nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 21. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 22. Gmina nie była objęta programem postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych. 23. Przeciwko Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego uprawniającego do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1089 z późn. zm. )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 2. w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie 2. elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4. w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach