Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1.065.000,00 zł

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7411588 w. 22 , fax. 0-75 7411262
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7411588 w. 22, fax. 0-75 7411262
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1.065.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotowego długoterminowego dla Gminy Lubawka. 2. Wysokość kredytu - 1 065 000,00 zł. 3. Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubawka oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 4. Kredyt stawiany będzie do dyspozycji Zamawiającego w transzach, w zależności od potrzeb przez niego zgłaszanych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w mniejszej wysokości niż jest to zakładane bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych dla Zamawiającego. 6. Z kredytem związana jest karencja w spłacie rat kapitałowych. Okres karencji: od podpisania umowy kredytowej do 18 marca 2015 r. - pierwsza spłata raty kapitałowej przypada na dzień 18 marca 2015 roku. 7. Spłata rat kapitałowych będzie przebiegać zgodnie z poniższym harmonogramem: Rok Dzień, miesiąc Kwota_ 2015 18 marca 30.000,00_ 2016 18 kwietnia 60.000,00_ 2017 18 lipca 60.000,00_ 2018 18 lipca 70.000,00_ 2019 18 kwietnia 50.000,00_ 2020 18 kwietnia 70.000,00_ 2021 18 kwietnia 20.000,00_ 2022 18 maja 100.000,00_ 2022 18 września 50.000,00_ 2023 18 marca 105.000,00_ 2023 18 maja 150.000,00_ 2023 18 lipca 150.000,00_ 2023 18 września 150.000,00_ 8. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości odmiennej (mniejszej) od zakładanej, raty kapitałowe przypadające do spłaty w poszczególnych latach ulegną zmianie w stosunku do zakładanych. 9. Odsetki spłacane są w okresach kwartalnych, tj. na koniec każdego kwartału, przy czym pierwsza spłata odsetek przypada na ostatni dzień kwartału, w którym uruchomiona zostanie pierwsza transza kredytu. 10. Kredyt oprocentowany jest według stopy procentowej wynoszącej WIBOR 1M + marża banku. 11. Stawka WIBOR 1M odpowiada WIBOR-owi dla depozytów 1-miesięcznych ustalanej na zasadach obowiązujących u wykonawcy. 12. Marża Banku, zaproponowana w ofercie będzie niezmienna w całym okresie umowy. 13. Oprocentowanie kredytu jest dla Zamawiającego (Kredytobiorcy) jedynym kosztem, co oznacza, że nie występują prowizje i inne koszty. 14. Sposób wyliczenia ceny oferty podany w pkt.13, Część I specyfikacji, służy ujednoliceniu ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej. 15. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia (umowa kredytowa) zawarta zostanie według wzoru przygotowanego przez wyłonionego Wykonawcę. Umowa ta musi uwzględniać zapisy istotnych postanowień umowy (Część III niniejszej specyfikacji) i nie może ich w niekorzystny dla Zamawiającego sposób zmieniać ani ograniczać. 16. Zaciągnięty kredyt zabezpieczony będzie wekslem własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika Gminy Lubawka. 17. Gmina Lubawka wraz z podpisaniem umowy podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji, zgodnie z przepisami Prawa Bankowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach