Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 9714726,98 PLN na finansowanie projektu pn. Poprawa dostępu dróg powiatowych do sieci dróg krajowych i wojewódzkich na obszarze Powiatu Siemiatyckiego.

Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6552525, 6560266 , fax. 085 6552525
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach
    ul. Legionów Piłsudskiego 3 3
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6552525, 6560266, fax. 085 6552525
    REGON: 05065861100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siemiatycze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 9714726,98 PLN na finansowanie projektu pn. Poprawa dostępu dróg powiatowych do sieci dróg krajowych i wojewódzkich na obszarze Powiatu Siemiatyckiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 9714726,98 PLN, przeznaczonego na finansowanie projektu pn. Poprawa dostępu dróg powiatowych do sieci dróg krajowych i wojewódzkich na obszarze Powiatu Siemiatyckiego w części uzyskanego dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej II Rozwój infrastruktury transportowej Działania 2.1 Rozwój transportu drogowego Poddziałanie 2.1.2 Lokalna infrastruktura drogowa, zgodnie z umową nr UDA-RPPD.02.01.02-20-090/08 zawartą z Województwem Podlaskim, - uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na wyodrębniony rachunek projektu nr 62 1020 1332 0000 1602 0575 4280 prowadzony w banku PKO BP S.A. O/R Białystok, zgodnie z harmonogramem pobrania oraz spłaty kredytu stanowiącym załącznik do formularza cenowego, szczegółowe terminy i transze przekazywanych środków będą dostosowane do potrzeb Zamawiającego na podstawie jego pisemnych dyspozycji, - prowizja od rozpatrzenia wniosku płatna przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy, w wysokości określonej w ofercie, - prowizja za udzielenie kredytu płatna przez Zamawiającego w dniu uruchomienia transzy kredytu, naliczona od kwoty pobranej transzy w wysokości określonej w ofercie, - kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w formularzu cenowym, - spłata kapitału przez Zamawiającego nastąpi w transzach po otrzymaniu dofinansowania pochodzącego ze środków dotacji rozwojowej przekazywanej przez Instytucję Zarządzającą RPOWP w formie zwrotu wydatków poniesionych na realizację projektu, - odsetki od kredytu naliczane przez Wykonawcę za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu na ostatni dzień każdego miesiąca w oparciu o obowiązującą stawkę WIBOR 1M i marżę banku określoną w ofercie, rok odsetkowy równy 365 dni, - spłata odsetek przez Zamawiającego od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek, - Zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, - zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności (czynności) - prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz cenowy wraz z harmonogramem pobrania oraz spłaty kredytu - załącznik nr 1 do oferty, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do oferty, 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 3 do oferty, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczanie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność zgodnie z przedmiotem zamówienia, 5. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siemiatycze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach