Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg
- Adres: 16-060 Zabłudów, Rynek 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7188100 , fax. 085 7188100 w. 44
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
Rynek 8 8
16-060 Zabłudów, woj. podlaskie
tel. 085 7188100, fax. 085 7188100 w. 44
REGON: 00053102200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://um-zabludow.pbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700.000 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest zamówienie publiczne polegające na: udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 700.000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie: Remont ulicy we wsi Rafałówka 700.000 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać wymagania określone w załączniku Nr 4 do specyfikacji, 3. wykonawcy, o których mowa w pkt 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy szczegółowe nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówieńpublicznych. b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi wdokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudniauczciwej konkurencji. c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentówpotwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówieńpublicznych. e) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z umową b) treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków Spełnianie wymaganych warunków opisanych powyżej będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 9, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią chociażby jednego z wymaganych warunków lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust.1 ustawy Pzp, winien złożyć oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji 2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: a) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, jeśli ich uprawnienia do reprezentowania banku nie wynikają z danych zawartych w rejestrze, f) w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-zabludow.pbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 1 988 146,00 zł na pokrycie deficytu Gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2016 i spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-28 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych).
Dodano: 2016-06-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu
Dodano: 2016-06-17 - Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 596809 zł
Dodano: 2015-12-16 - Udzielenie i obsługa kredytów złotowych w wysokości 1 943 078,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Brańsk na 2015 rok z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne
Dodano: 2015-12-11 - Udzielenie i obsługę kredytów złotowych w wysokości 953 369,00 zł na sfinansowanie deficytu z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne oraz na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich w wysokości 926 541,00 zł
Dodano: 2015-12-09 - UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI: 1 966 502 PLN
Dodano: 2015-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytów złotowych w wysokości 953 369,00 zł na sfinansowanie deficytu z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne oraz na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich w wysokości 926 541,00 zł
Dodano: 2015-11-30 - Udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 4 800 000,00 zł
Dodano: 2015-11-27