Gmina Klembów ogłasza przetarg
- Adres: 05-205 Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 799-93-90 , fax. 0-22 777-90-85
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
ul. Gen. F. Żymirskiego
05-205 Klembów, woj. mazowieckie
tel. 0-22 799-93-90, fax. 0-22 777-90-85
REGON: 55066815000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klembow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 745.000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klembów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 745.000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klembów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a. są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy według wzoru - zgodnie z zał. Nr 1, 2) Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy - Pełnomocnictwo UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynikają z załączonych dokumentów (załącznik Wykonawcy) 3) Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków (załącznik Wykonawcy), 4) Bank powołany na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zmówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (zał. 2). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 4 jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, została wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązuje wykonawców do dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: - określenie celu gospodarczego, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), - oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się aby czas trwania umowy nie był krótszy niż okres realizacji zamówienia. - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. - wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.klembow.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego na działalność bieżącą.
Dodano: 2016-07-27 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-10-02 - Zaciągniecie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-09-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.850.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2015 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2015-08-26 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-23 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-11 - ZP/U/17/RI/2014 - UDZIELENIE GMINIE IZABELIN KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 500 000 ZŁ NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW MAJĄTKOWYCH
Dodano: 2014-10-23 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.474 573,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2014 r. z przeznaczeniem na dofinansowanie planowanych inwestycji na drogach powiatowych
Dodano: 2014-10-09 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 502 000,00 zł na wyprzedzające finansowanie zadań współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE.
Dodano: 2014-10-07 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do wysokości 530 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2014 i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2014-10-07