Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem infrastruktury budynków faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki, obejmujące utrzymanie porządku i czystości oraz konserwację i bieżące naprawy

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem infrastruktury budynków faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki, obejmujące utrzymanie porządku i czystości oraz konserwację i bieżące naprawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje utrzymanie budynków i lokali w należytym stanie techniczno-porządkowym umożliwiającym ich eksploatację zgodnie z przeznaczeniem, w tym: 1.1.Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych oraz wokół budynków, tj: a)zamiatanie klatek schodowych i korytarzy raz na 2 tygodnie, b)mycie klatek schodowych i korytarzy raz na dwa tygodnie, c)zmiatanie chodników i wejść frontowych raz na 2 tygodnie, d)koszenie trawników i zimowe utrzymanie terenów przyległych do budynków, e)na bieżąco usuwanie sopli lodowych i zaległego śniegu z dachów administrowanych budynków. Rozliczenie: miesięczne wg oferowanej stawki ryczałtowej. 1.2.Prowadzenie napraw i bieżącej konserwacji - do 2400 roboczogodzin/rok (200 roboczogodzin/miesiąc, z zaznaczeniem, że niewykorzystane w danym miesiącu roboczogodziny mogą być wykorzystane w kolejnych miesiącach) z tym, że koszty użytych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów pokrywać będzie Zamawiający wg cen ich zakupu na podstawie faktur przedstawionych przez Wykonawcę lub cen jednostkowych z okresu ich wbudowania podanych w biuletynie SEKOCENBUDU. Prace wykonywane będą na podstawie: a)miesięcznych planów konserwacji przedstawianych przez Wykonawcę a zaakceptowanych przez Zamawiającego, b)bieżących zleceń z zatwierdzonymi przez Zamawiającego zakresami oraz terminami realizacji prac. Bieżąca konserwacja obejmuje prace m.in.: konserwację instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, c.o., c.w., stolarskie, ślusarskie, dekarskie i elektryczne. Rozliczenie: miesięczne wg rzeczywistej realizacji na podstawie protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ; 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury/rachunku; 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt IV niniejszej SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem ważnym na dzień składania ofert, wydanym przez tę Izbę. W przypadku wskazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.5.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia minimum 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiat tysięcy złotych). 1.6.Parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2.Gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego a złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane jest przedstawienie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 3.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum): 3.1.Do oferty należy dołączyć: a.ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum poprzez udzielenie stosownego pełnomocnictwa; b.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1. podpisane przez pełnomocnika; c.Oświadczenie, o którym mowa pkt 1 ppkt 1.2 oraz dokument wymieniony w pkt 1 od ppkt 1.3. składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; d.pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 3.2.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; 3.3.w przypadku wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4.W przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach