Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 5.742.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłaty rat kapitałowych kredytów w 2018 roku"

Urząd Gminy Sieroszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 63405 Sieroszewice, ul. Ostrowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 396 076 , fax. 627 396 456
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sieroszewice
    ul. Ostrowska 65
    63405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
    tel. 627 396 076, fax. 627 396 456
    REGON: 54625900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sieroszewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 5.742.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłaty rat kapitałowych kredytów w 2018 roku"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych: Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 5.742.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłaty rat kapitałowych kredytów w 2018 roku” Zakres zamówienia obejmuje: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 5.742.000,00 PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych ujętych w załączniku nr 3 do uchwały XXII/245/2017 Rady Gminy Sieroszewice z dnia 20 grudnia 2017 roku w sprawie uchwały budżetowej na rok 2018.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (t. j. Dz. U. 2017 poz. 1876) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (upoważnienie). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach