Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu do kwoty 1.505.228,32zł na finansowanie zadań inwestycyjnych pn.: Budowa instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody w Płotach, Budowa instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na oczyszczalni ścieków w Płotach oraz Budowa instalacji fotowoltaicznej zasilającej Halę Sportowo-Widowiskową w Płotach w ramach RPO WZ na lata 2014-2020

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 851 415 , fax. 913 851 866
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 851 415, fax. 913 851 866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu do kwoty 1.505.228,32zł na finansowanie zadań inwestycyjnych pn.: Budowa instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody w Płotach, Budowa instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na oczyszczalni ścieków w Płotach oraz Budowa instalacji fotowoltaicznej zasilającej Halę Sportowo-Widowiskową w Płotach w ramach RPO WZ na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca pn. „Udzielenie i obsługa kredytu do kwoty 1.505.228,32zł na finansowanie zadań inwestycyjnych pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody w Płotach”, "Budowa instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na oczyszczalni ścieków w Płotach" oraz "Budowa instalacji fotowoltaicznej zasilającej Halę Sportowo-Widowiskową w Płotach" w ramach RPO WZ na lata 2014-2020.” 2. okres wykorzystania kredytu do dnia: 31.12.2019 r. 3. okres spłaty kredytu: jednorazowo do dnia 31 grudnia 2020 r. 4. Przy obliczaniu ceny kredytu należy przyjąć kalendarz rzeczywisty. 5. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, ostatniego roboczego dnia miesiąca tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych, począwszy od następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa 6. dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2019 r. 7. kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, 8. Bank nie może pobierać prowizji od uruchomienia kredytu, 9. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredy-tu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, 10. zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco”, 11. Oprocentowanie i marża (odsetki): a) w celu przygotowania oferty (obliczania kosztów obsługi kredytu) należy posłużyć się stałą wartością stawki WIBOR 3M z dnia 13 grudnia 2019 r. powiększoną o stałą marżę banku. b) udzielony kredyt będzie spłacany w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. stawkę WIBOR 3M z notowania na ostatni dzień roboczy kolejnego miesiąca spłaty kredytu, poprzedzającego rozpoczęcie okresu obrachunkowego za jaki należne odsetki są naliczane i spłacane, powiększoną o stałą marżę banku. 12. Koszty przygotowania kredytu: 0zł; 13. Prowizja bankowa od udzielonego kredytu: 0,0%; 14. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) nosi numer: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości powtórzenia zamówienia na podstawie art. 67 ust 1, pkt 6. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych. Nie przewiduje również wnoszenia przez Wykonawców Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, zawarcia umowy ramowej, licytacji elektronicznej ani aukcji elektronicznej. 17. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonania zamówienia. 18. Zamawiający oświadcza że nie posiada zaległości finansowych wobec Zakładu Ubezpieczeń społecznych i Urzędu Skarbowego. 19. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległych zobowiązań finansowych. 20. Zamawiający oświadcza, że w Gminie Płoty nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 21. Zamawiający oświadcza, że wobec Gminy Płoty nie jest i nie było prowadzone postępowanie egzekucyjne. 22. Zamawiający oświadcza, że nie została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium organowi wykonawczemu reprezentującymi jednostkę. 23. Zamawiający oświadcza, że Skarbnik złoży kontrasygnatę na wekslu i umowie kredytowej. 24. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 1) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666); 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osoby wykonującej niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z udzieleniem i obsługą kredytu. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osobę na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666); 3) W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie okresu realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na umowę o pracę na okres realizacji zamówienia.; 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 25. 2) niniejszego rozdziału SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwa-niem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwyko-nawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamó-wienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Ko-pia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonaw-cę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę da-nych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 25. 2) niniejszego rozdziału SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczo-nym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu po-twierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z udzieleniem i obsługą kredytu. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wyko-nawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2357.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ, przy uwzględnieniu informacji zawartych w niniejszej SIWZ, 2) Oświadczenia (wzory – Załączniki 2 i 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach