Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Sienno w 2019 roku.

Gmina Sienno ogłasza przetarg

  • Adres: 27-350 Sienno, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 378-60-18 w. 22 , fax. 483 786 134
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sienno
    ul. Rynek
    27-350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 048 378-60-18 w. 22, fax. 483 786 134
    REGON: 54289900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sienno.pl/index.php?ids=36

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Sienno w 2019 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego złotówkowego na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Sienno w 2019 roku. 1. Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2030 roku. 2. Kwota kredytu: 1.500.000zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) 3. Karencja w spłacie kredytu do 31 marzec 2021 4. Warunki udzielenia kredytu: - Kredyt oprocentowany będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M (ogłaszaną zgodnie z regulaminem fixingu stawek referencyjnych WIBOR i WIBID) dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększona o marżę banku przedstawioną w ofercie. - Marża banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach i będzie obowiązywać przez cały okres kredytowania. Źródłem obowiązującej stawki WIBOR 1M jest publikacja zgodnie z regulaminem fixingu stawek referencyjnych WIBID i WIBOR przez GPW BENCHMARK. - Marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w transzach w zależności od potrzeb zamawiającego. - Uruchomienie transz kredytu następować będzie na podstawie dyspozycji zamawiającego w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego. - Ostateczny termin wykorzystania kredytu 31 grudnia 2019 roku. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do zamawiającego. - Spłata kapitału następować będzie w latach 2021 – 2030 w 40 ratach kwartalnych po 37.500zł. każda, płatnych odpowiednio w każdym roku do ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału tj.: marca, czerwca, września i grudnia. - Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych do ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału tj.: marca, czerwca, września i grudnia bezpośrednio po uruchomieniu kredytu. Jeśli termin spłaty odsetek lub rat kapitał owych przypada w sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. - Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany okresu kredytowania, zmiany wysokości rat oraz okresu karencji. - W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty z tego tytułu. - Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych z tytułu uruchomienia kredytu. - Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ. - Dla wyliczenia ceny, oraz w trakcie trwania umowy przyjmuje się że rok obrachunkowy ma 365 dni. - Waluta – PLN. - Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: posiada zezwolenie na prowadzenie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (j.t.: (Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejście w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy(tj. dotyczących kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braki przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z złożeniem oświadczenia, wykonawca może przestawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postepowaniu o udzielenia zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach