Gmina Klembów ogłasza przetarg
- Adres: 05205 Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego 38
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 799-93-90 , fax. 0-22 777-90-85
- Data zamieszczenia: 2018-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
ul. Gen. F. Żymirskiego 38
05205 Klembów, woj. mazowieckie
tel. 0-22 799-93-90, fax. 0-22 777-90-85
REGON: 55066815000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do kwoty 2 000 000,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego złotówkowego do kwoty 2 000 000,00 zł. 2. Kredyt zostanie wykorzystany na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 3. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 4. Przewidywane uruchomienie kredytu nastąpi w październiku 2018 roku z możliwością zmiany. 5. Kredyt będzie wykorzystany do 31.12.2018r. 6. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w ratach kwartalnych tj do 31 marca, do 30 czerwca, do 30 września i do 31 grudnia według poniższego harmonogramu: Rok Data spłaty Kwota spłaty kapitału 2019 31.03.2019 – 50 000,00 30.06.2019 – 50 000,00 30.09.2019 - 50 000,00 31.12.2019 - 50.000,00 2020 31.03.2020 - 50.000,00 30.06.2020 - 50.000,00 30.09.2020 - 50.000,00 31.12.2020 - 50.000,00 2021 31.03.2021 - 50.000,00 30.06.2021 - 50.000,00 30.09.2021 - 50.000,00 31.12.2021 - 50.000,00 2022 31.03.2022 - 50.000,00 30.06.2022 - 50.000,00 30.09.2022 - 50.000,00 31.12.2022 - 50.000,00 2023 31.03.2023 - 50.000,00 30.06.2023 - 50.000,00 30.09.2023 - 50.000,00 31.12.2023 - 50.000,00 2024 31.03.2024 - 50.000,00 30.06.2024 - 50.000,00 30.09.2024 - 50.000,00 31.12.2024 - 50.000,00 2025 31.03.2025 - 50.000,00 30.06.2025 - 50.000,00 30.09.2025 - 50.000,00 31.12.2025 - 50.000,00 2026 31.03.2026 - 50.000,00 30.06.2026 - 50.000,00 30.09.2026 - 50.000,00 31.12.2026 - 50.000,00 2027 31.03.2027 - 50.000,00 30.06.2027 - 50.000,00 30.09.2027 - 50.000,00 31.12.2027 - 50.000,00 2028 31.03.2028 - 50.000,00 30.06.2028 - 50.000,00 30.09.2028 - 50.000,00 31.12.2028 - 50.000,00 razem 2 000 000,00 7. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty większej kwoty kapitału niż wynika to z harmonogramu bez dodatkowych prowizji i opłat. 8. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia okresu spłaty kwoty kapitału niż wynika to z harmonogramu bez dodatkowych prowizji i opłat. 9. Okres karencji do 30 marca 2018 roku. 10. Kredyt i odsetki będzie spłacany z wpływów z podatku od nieruchomości oraz udziałów gminy w podatku dochodowym od osób fizycznych w latach 2018-2028. 11. Kredyt będzie uruchamiany na rachunek gminy i nie będzie rozliczany z bankiem. 12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanko wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika. 13. Gmina podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z przepisami Prawa Bankowego, jednakże Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w drodze aktu notarialnego w trybie at. 777 pkt 5 kpc. 14. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie kwartalnie na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał począwszy od kwartału w którym kredyt zostanie uruchomiony. 15. Odsetki naliczane będą według stopy procentowej WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. Marża banku jest wiążąca w całym okresie kredytowania. 16. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pełnej kwoty kredytu, wysokość odsetek i ewentualnej prowizji bankowej będzie wynikała z wartości wykorzystanego kredytu. 17. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 01.10.2018 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiada aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876, 2361, 2491, z 2018r. poz. 62, 106, 138) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – tylko w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi: - wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym sposobu wyliczenia odsetek – Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ, - oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt 1 SIWZ – Załączniki nr 2 i 3, - pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (w przypadku podpisania oferty oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy), - zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – załącznik nr 5 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 797.898,60 złotych
Dodano: 2024-03-14 - „Udzielenie Gminie Glinojeck kredytu długoterminowego”
Dodano: 2024-02-13 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3.219.961,24 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2.383.691,28 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 836.269,96 zł
Dodano: 2024-01-11 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 670 000,00 zł - Nr ref. GKI 271.20.2023
Dodano: 2024-01-03 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 550 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2023-12-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 PLN dla Gminy Wieniawa
Dodano: 2023-12-11 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2023-12-07 - „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł, z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
Dodano: 2023-11-15 - Udzielenie kredytu obrotowego na rachunku bankowym bieżącym w wysokości 2 000 000,00 zł dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2023-10-31