Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.695.580 PLN.

Gmina Dziadowa Kłoda ogłasza przetarg

  • Adres: 56-504 Dziadowa Kłoda, ul. Oleśnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7869280 , fax. 062 7851808
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadowa Kłoda
    ul. Oleśnicka 1 1
    56-504 Dziadowa Kłoda, woj. dolnośląskie
    tel. 062 7869280, fax. 062 7851808
    REGON: 25085504400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dziadowakloda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.695.580 PLN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.695.580 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium przetargowe ustala się w wysokości 6.000,00 zł. ( słownie: sześć tysięcy złotych 00 100 ), 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno-ściowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 z późn zmianami) 3) Oferent powinien złożyć wadium przetargowe w wysokości, o której mowa w pkt. 1 oraz formie wskazanej w pkt. 2, najpóźniej do dnia 04.12.2009 r. do godz. 900. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu przelewem należy wpłacać na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Dziadowej Kłodzie, na konto Gminy Dziadowa Kłoda Nr 46 9584 1076 2007 0700 3499 0003 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 1.695.580 zł 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał należy złożyć w kasie Urzędu ( w terminie zgodnym z pkt. 19 ust 3 ), natomiast kserokopię wraz z potwierdzeniem przez kasę przyjęcia, załączyć do oferty. Dopuszcza się załączenie oryginału do oferty. 6) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty - dotyczy zabezpieczeń wnoszonych przed dniem składania ofert lub kserokopię złożyć na sesji otwarcia ofert - dotyczy zabezpieczeń wnoszonych w dniu składania ofert. 7) Oferenci, którzy nie przedłożą do wglądu komisji dowodów wniesienia wa-dium przetargowego, będą traktowani jako nie spełniający wymagań przetargu i na tej podstawie ich oferty zostaną odrzucone bez rozpatrywania. 8) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego - dotyczy przelewów. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub wekslowej - gwarancja lub poręczenie wekslowe musi pochodzić z innego banku niż oferent.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki proceduralne zakwalifikowania oferenta do przetargu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) dokonają wpłaty wadium, 6) złożą ofertę zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ 7) pobiorą SIWZ bezpośrednio od Zamawiającego lub ze strony internetowej zamawiającego www.bip.dziadowakloda.pl 1) W niniejszym przetargu, oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium - cena = 100% 2) Koszt obsługi kredytu każdej oferty zostanie ustalony na podstawie harmono-gramu spłaty kredytu określonego w pkt 2 ppkt 5 SIWZ: 3) Za cenę usługi rozumiany jest koszt kredytu czyli suma prowizji bankowej i odsetek wyliczona na podstawie ofertowego oprocentowania i prowizji- obli-czona na podstawie harmonogramu j.w. Do wyliczenia kosztów obsługi kredytu każdej oferty Zamawiający przyjmie stawkę WIBOR 1M na dzień 25.11.2009r. (WIBOR 1M = 3,52). Do wyliczenia kosztów oferty zamawiający przyjmie jednorazowe uruchomienie całego kredytu w dniu 16.12.2009 r., rok liczy 365 dni, liczba dni poszczególnych miesięcy odpowiada liczbie kalenda-rzowej. 4) Oferta o najniższym koszcie obsługi kredytu otrzymuje maksymalną ilość-10 pkt
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wraz ze stosownym pełnomocnictwem w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 2) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające nie zaleganie w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że oferent uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (Zamawiający wymaga aby oferent zawarł w wykazie wykonanie co najmniej 3 równorzędnych usług dla gmin lub innych jednostek sektora finansów publicznych i poparł je referencjami), 8) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 9) potwierdzenie wpłaty -wniesienia wadium, (zgodnie z pkt. 19 SIWZ)- zamawiający jako potwierdzenie wniesienia wadium przyjmie kserokopie przelewu wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączoną do SIWZ, 10) Jeśli ofertę składa konsorcjum firm: a) komplet dokumentów wyszczególnionych wg pkt od 3. do 4. składają wszyscy członkowie konsorcjum, b) do oferty należy dołączyć umowę konsorcjum( umowa jak w pkt 4 ppkt 8), która: upoważnia jednego z członków konsorcjum - głównego partnera - jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, - stwierdza, że partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji usługi, - jest zawarta na czas trwania umowy o wykonanie usługi. Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być złożone w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych przez oferenta za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziadowakloda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach