Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
ul. Rynek 2
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
REGON: 52364300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTOWEGO W KWOCIE 12 000 000,00 ZŁ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 12 000.000,00 zł” 2. Kwota kredytu: 12.000.000,00 zł 3. Uruchomienie kredytu w terminie: od dnia podpisania umowy. 4. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025r 5. Spłata odsetek za okres: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2019 r. (włącznie) płatne do dnia 31.12.2019r. pozostałe odsetki płatne na bieżąco łącznie z kapitałem wg harmonogramu. 6. Raty kapitałowe spłacane będą zgodnie z poniższym harmonogramem: a. w roku 2020 w 11 równych ratach po 83.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2020 r. do listopada 2020 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 87.000,00 zł płatna do 31.12.2020 r. b. w roku 2021 w 11 równych ratach po 83.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2021 r. do listopada 2021 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 87.000,00 zł płatna do 31.12.2021 r c. w roku 2022 w 11 równych ratach po 165.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2022 r. do listopada 2022 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 185.000,00 zł płatna do 31.12.2022 r d. w roku 2023 w 11 równych ratach po 205.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2023 r. do listopada 2023 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 245.000,00 zł płatna do 31.12.2023 r e. w roku 2024 w 12 równych ratach po 250.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2024 r. do grudnia 2024 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca f. w roku 2025 w 11 równych ratach po 205.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2025 r. do listopada 2025 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 245.000,00 zł płatna do 31.12.2025 r 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu spłat rat kapitałowych i odsetek bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Wykonawca przedłoży zezwolenie, zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.Dowód wniesienia wadium: w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z ust. 5 Rozdziału X SIWZ; w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.204.049,01 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu Gminy Toszek i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2024-07-17 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.800.000,00 PLN przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lelów.
Dodano: 2023-12-22 - KREDYT DŁUGOTERMINOWY
Dodano: 2023-12-04 - Zaciągnięcie kredytu bankowego, złotówkowego z przeznaczeniem na finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 12 360 000,00 zł
Dodano: 2023-11-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 000 000,00 zł
Dodano: 2023-07-28 - Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2022-11-29 - Usługa prowadzenia rachunków bankowych oraz udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Dodano: 2022-09-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł (trzy miliony złotych)
Dodano: 2021-02-03 - Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 1 441 000,00 zł ( słownie: jeden milion czterysta czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100 ) na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – projekt „Termomodernizacja budynku gminnego – Zespołu Szkół w Gilowicach”.
Dodano: 2021-02-01 - Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 500 000,00 zł ( słownie: Pięćset tysięcy złotych 00/100 ) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
Dodano: 2021-02-01