Przetargi.pl
„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTOWEGO W KWOCIE 12 000 000,00 ZŁ”

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTOWEGO W KWOCIE 12 000 000,00 ZŁ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 12 000.000,00 zł” 2. Kwota kredytu: 12.000.000,00 zł 3. Uruchomienie kredytu w terminie: od dnia podpisania umowy. 4. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025r 5. Spłata odsetek za okres: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2019 r. (włącznie) płatne do dnia 31.12.2019r. pozostałe odsetki płatne na bieżąco łącznie z kapitałem wg harmonogramu. 6. Raty kapitałowe spłacane będą zgodnie z poniższym harmonogramem: a. w roku 2020 w 11 równych ratach po 83.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2020 r. do listopada 2020 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 87.000,00 zł płatna do 31.12.2020 r. b. w roku 2021 w 11 równych ratach po 83.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2021 r. do listopada 2021 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 87.000,00 zł płatna do 31.12.2021 r c. w roku 2022 w 11 równych ratach po 165.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2022 r. do listopada 2022 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 185.000,00 zł płatna do 31.12.2022 r d. w roku 2023 w 11 równych ratach po 205.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2023 r. do listopada 2023 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 245.000,00 zł płatna do 31.12.2023 r e. w roku 2024 w 12 równych ratach po 250.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2024 r. do grudnia 2024 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca f. w roku 2025 w 11 równych ratach po 205.000,00 PLN płatnych w okresie od stycznia 2025 r. do listopada 2025 r. – do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca oraz jedna rata w wysokości 245.000,00 zł płatna do 31.12.2025 r 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu spłat rat kapitałowych i odsetek bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Wykonawca przedłoży zezwolenie, zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.Dowód wniesienia wadium:  w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z ust. 5 Rozdziału X SIWZ;  w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach