Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę rat wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Mochowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-214 Mochowo, Sierpecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 763 333, , fax. 242 763 178
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mochowo
    Sierpecka 2
    09-214 Mochowo, woj. mazowieckie
    tel. 242 763 333, , fax. 242 763 178
    REGON: 61101577300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę rat wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.489.410,37 zł (słownie: jeden milion czterysta osiemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta dziesięć złotych 37/100) na spłatę rat wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek: 1) wypłata kredytu w transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego (wykorzystanie kredytu do 31.12.2019 r.), 2) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. Wypłata kredytu nastąpi w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego (max 5 dni), 3) spłata odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych na ostatni dzień w danym kwartale (cztery razy w roku) w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do informacji na temat wysokości odsetek, na co najmniej 3 dni robocze przed terminem spłaty. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału. W przypadku, gdy ostatni dzień kwartału będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Szczegółowy plan spłat odsetek określony zostanie w harmonogramie spłat, który będzie stanowił załącznik do umowy, 4) nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek, 5) Zamawiający przewiduje okres karencji w spłacie kapitału. Spłaty rat kapitałowych będą następowały miesięcznie przez okres 15 lat (180 rat) płatnych na koniec każdego miesiąca począwszy od stycznia 2021 r. – pierwsza rata 31.01.2021 r., W przypadku, gdy dzień spłaty raty kapitałowej będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego, 6) forma zabezpieczenia kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową do wysokości zadłużenia, 7) koszt kredytu stanowić będzie oprocentowanie kredytu zmienne według stawki WIBOR 3M powiększone/obniżone o stałą marżę zaproponowaną przez Wykonawcę. Marża określona w %, jako składnik odsetek naliczonych od wypłaconej części kredytu jest stała przez cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Powyższe stanowi jedyne wynagrodzenie Wykonawcy należne mu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych prowizji i opłat dodatkowych, 8) Zamawiający zastrzega sobie: a) możliwość do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, b) prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, po uprzednim wydaniu dyspozycji o wcześniejszej spłacie, c) możliwość przesunięcia spłaty kolejnych rat kredytu w poszczególnych latach w przypadku nie uzyskania wskaźnika spłaty z art. 243 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 z późn. zm.) bez dodatkowych kosztów. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej i do udzielania kredytów przewidzianych w art. 5 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.) czyli uprawnienia do wykonywania czynności bankowych wynikające z przepisów art. 36 ustawy poprzez dołączenie do oferty zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach