Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 979.630,00 zł na zadanie pn. Modernizacja pomieszczeń i zakup wyposażenia dla Ośrodka Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej

Urząd Miejski w Zawidowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-970 Zawidów, Pl. Zwycięstwa 21/22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7788282 , fax. 75 7788205
  • Data zamieszczenia: 2010-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zawidowie
    Pl. Zwycięstwa 21/22 21/22
    59-970 Zawidów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7788282, fax. 75 7788205
    REGON: 00052667600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasto.zawidow.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 979.630,00 zł na zadanie pn. Modernizacja pomieszczeń i zakup wyposażenia dla Ośrodka Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST USŁUGA W ZAKRESIE UDZIELENIA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO W WALUCIE POLSKIEJ, ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WARUNKAMI: 1. Kwota kredytu 979.630,00 zł (słownie dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset trzydzieści złotych 00/100). 2. Przeznaczenie środków na finansowanie wydatków na realizacje zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja pomieszczeń i zakup wyposażenia dla Ośrodka Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej. 3. Uruchomienie środków kredytu nastąpi: 1) Wypłata środków w jednej transzy w kwocie 979.630,00 zł w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 2) Transza kredytu uruchomiona będzie przelewem na rachunek bieżący budżetu gminy. 4. Spłata kredytu nastąpi w okresie 6 lat od 2011r. począwszy, w ratach rocznych płatnych do 15. grudnia każdego roku: 1) spłata I raty rocznej w wysokości 500.000 zł - 2011 rok 2) spłata II raty rocznej w wysokości 95.926 zł - 2012 rok 3) spłata III raty rocznej w wysokości 95.926 zł - 2013 rok 4) spłata IV raty rocznej w wysokości 95.926 zł - 2014 rok 5) spłata V raty rocznej w wysokości 95.926 zł - 2015 rok 6) spłata VI raty rocznej w wysokości 95.926 zł - 2016 rok 5. Spłata kwoty odsetek od kredytu wykorzystanego - po uruchomieniu kredytu w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od stycznia 2011r. 6. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanego kredytu. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od salda kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni. 7. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek. 8. Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. O zmianie wysokości oprocentowania kredytu i dacie wprowadzenia tej zmiany Bank powiadamia Kredytobiorcę pisemnie. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu nie wymaga wypowiedzenia przez Bank umowy kredytu w tej części. 9. Koszty kredytu stanowią odsetki za okres kredytowania oraz jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt 6 i 7, zaś prowizja jednorazowo po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 12. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 13. Rozliczenie wykorzystanych środków nastąpi w II kwartale 2011r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasto.zawidow.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach