Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 795.015,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2014 r. w związku z realizacją zadań inwestycyjnych

Urząd Gminy w Cielądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 96-214 Cielądz,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8152429 , fax. 046 8152352
  • Data zamieszczenia: 2014-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Cielądzu
    96-214 Cielądz, woj. łódzkie
    tel. 046 8152429, fax. 046 8152352
    REGON: 00053545100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cieladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 795.015,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2014 r. w związku z realizacją zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 795.015,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2014 r. w związku z realizacją zadań inwestycyjnych: Remont na wodociągowym zbiorniku wieżowym wody w miejscowości Cielądz dz. 943/3 Remont drogi dojazdowej we wsi Grabice o długości 240,00 m Przebudowa drogi gminnej na działkach nr ew. 414, 366 obręb Komorów o długości 729,00 m, remont zjazdów Remont drogi gminnej na działce nr ew. 98/1 obręb Stolniki o długości 991,53 m Zagospodarowanie fragmentu Zabytkowego Parku w Cielądzu Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia rodzaj transakcji - kredyt długoterminowy w wysokości 795.015,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2014 r. w związku z realizacją zadań inwestycyjnych b kwota i waluta kredytu : kwota 795.015,00 PLN c okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do 30 grudnia 2021 roku d okres karencji w spłacie kredytu : do terminu spłaty pierwszej raty kapitałowej zgodnie z pkt 2 lit. e terminy spłat rat kapitałowych: okres spłat kwartalny od 31.03.2015 r. do 30.12.2021 r. w następujących ratach: 1 rata do 31.03.2015 - 1.000,00 2 rata do 30.06.2015 - 1.000,00 3 rata do 30.09.2015 - 1.000,00 4 rata do 30.12.2015 - 1.000,00 5 rata do 31.03.2016 - 1.000,00 6 rata do 30.06.2016 - 1.000,00 7 rata do 30.09.2016 - 1.000,00 8 rata do 30.12.2016 - 1.000,00 9 rata do 31.03.2017 - 28.250,00 10 rata do 30.06.2017 - 28.250,00 11 rata do 30.09.2017 - 28.250,00 12 rata do 30.12.2017 - 28.250,00 13 rata do 31.03.2018 - 27.375,00 14 rata do 30.06.2018 - 27.375,00 15 rata do 30.09.2018 - 27.375,00 16 rata do 30.12.2018 - 27.375,00 17 rata do 31.03.2019 - 39.125,00 18 rata do 30.06.2019 - 39.125,00 19 rata do 30.09.2019 - 39.125,00 20 rata do 30.12.2019 - 39.125,00 21 rata do 31.03.2020 - 83.000,00 22 rata do 30.06.2020 - 83.000,00 23 rata do 30.09.2020 - 83.000,00 24 rata do 30.12.2020 - 83.000,00 25 rata do 31.03.2021 - 20.000,00 26 rata do 30.06.2021 - 20.000,00 27 rata do 30.09.2021 - 20.000,00 28 rata do 30.12.2021 - 16.015,00 f) terminy spłaty odsetek : kwartalnie - ostatni dzień roboczy każdego kwartału kalendarzowego. Ustala się termin spłat rat kredytu i odsetek odpowiednio na ostatni dzień każdego kwartału kalendarzowego w harmonogramie spłat kredytu (z wyjątkiem miesiąca grudnia każdego roku, którego termin jest 30-go grudnia) Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w ostatni dzień roboczy przed terminem wymagalności raty kredytu i odsetek. okres karencji w spłacie odsetek: brak posób ustalenia stopy procentowej : stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalana w oparciu o stawkę WIBOR 3M (2,71 na dzień 31.03.2014) z ostatniego dnia kwartału poprzedzającego okres odsetkowy powiększona o stałą marżę banku Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej i) sposób zabezpieczenia kredytu: tytułem zabezpieczenia spłat kredytu wystawia się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. j) pożądany termin zawarcia umowy: 30.06.2014 r. k) bank nie pobiera prowizji ani opłat za przedterminową spłatę kredytu. l) marża i prowizja banku naliczone będą proporcjonalnie do części kwoty pobranego kredytu. Kredyt pobrany zostanie w transzach do końca 2014 roku w zależności od wykonania prac, na które został przeznaczony. W przypadku oszczędności, wynikających z czynności przetargowych istnieje możliwość zmniejszenia wykorzystanej kwoty kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Transze kredytu uruchamiane będą na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia otrzymania wniosku przez Wykonawcę Dla celów obliczania oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. Forma przekazania kredytu : bezgotówkowa poprzez przekazanie kwoty kredytu na rachunek Gminy 46 9291 0001 0064 5126 2000 0130 BS Biała Rawska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cieladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach