Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Juchnowiec Kościelny w 2019 roku

Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Juchnowiec Kościelny w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Juchnowiec Kościelny w 2019 roku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Kredyt długoterminowy w wysokości 5 000 000,00 zł. 2) Okres kredytowania – do 31 grudnia 2029 r. 3) Pożądany termin zawarcia umowy do 30.12.2019 r. 4) Uruchomienie kredytu planowane jest w transzach od dnia 30.12.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. 5) Spłata odsetek na koniec kwartału (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień). 6) Oprocentowanie zmienne w oparciu o WIBOR 3M + marża banku. 7) Spłata kredytu nastąpi w następujących ratach: Data spłaty Wysokość raty 31.03.2020 125 000 30.06.2020 125 000 30.09.2020 125 000 31.12.2020 125 000 31.03.2021 125 000 30.06.2021 125 000 30.09.2021 125 000 31.12.2021 125 000 31.03.2022 125 000 30.06.2022 125 000 30.09.2022 125 000 31.12.2022 125 000 31.03.2023 125 000 30.06.2023 125 000 30.09.2023 125 000 31.12.2023 125 000 31.03.2024 125 000 30.06.2024 125 000 30.09.2024 125 000 31.12.2024 125 000 31.03.2025 125 000 30.06.2025 125 000 30.09.2025 125 000 31.12.2025 125 000 31.03.2026 125 000 30.06.2026 125 000 30.09.2026 125 000 31.12.2026 125 000 31.03.2027 125 000 30.06.2027 125 000 30.09.2027 125 000 31.12.2027 125 000 31.03.2028 125 000 30.06.2028 125 000 30.09.2028 125 000 31.12.2028 125 000 31.03.2029 125 000 30.06.2029 125 000 30.09.2029 125 000 31.12.2029 125 000 Razem 5 000 000 8) Brak prowizji od uruchomienia kredytu. 9) Zabezpieczenie: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10) Symulacja kosztów kredytu za okres kredytowania w złotych. 11) Zastrzega się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez opłaty dodatkowej prowizji. 12) Kredyt zostanie uruchomiony poprzez przelanie na rachunek podstawowy prowadzony w Banku Spółdzielczym w Juchnowcu Górnym: Nawa rachunku brzmi: Gmina Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10 16–061 Juchnowiec Kościelny Nr 67-8074-0003-0000-1661-2000-0630 Pozostałe informacje: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości kredytu, b) Gmina nie realizuje postępowania naprawczego i nie przystępuje do jego realizacji, c) Gmina nie jest i nie była w restrukturyzacji w innym banku, d) Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie standardowej deklaracji wekslowej w wersji zaproponowanej przez Bank. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia , jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26.06.1974 Kodeks pracy. Czynności których wykonanie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: czynności techniczno- formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym między innymi prowadzeniu rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz liczby osób wraz ze wskazaniem wykonywanego zawodu lub czynności na budowie (bez podania danych osobowych) zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Wyżej wymienione czynności dokonywane będą po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 5 grudnia 2019 roku do godziny 12:00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże, że: - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym – jeżeli Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub gdy nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, 5) potwierdzenie wniesienia wadium, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w celu podpisania oferty lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach