Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2010-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4.000.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4.000.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Waluta kredytu: PLN. 3. Kwota kredytu: 4.000.000,00 zł. 4. Oprocentowanie kredytu: według zmiennej stawki WIBOR - 3 miesięczny, powiększonej o stałą w całym okresie kredytowania marżę Wykonawcy. 5. Wykorzystanie kredytu: - I transza w wysokości 2.000.000,00 zł w ciągu 7 dni od podpisania umowy kredytowej, - II transza w wysokości 2.000.000,00 zł do 30.09.2010 r. 6. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych opłat. 7. Spłata kredytu nastąpi w 20 ratach kwartalnych, w okresie od I kw. 2011 r. do IV kw. 2015 r. Terminy i wysokość spłat rat: - I transza do 30.06.2010 r. w wysokości 2.000.000,00 zł - II transza do 30.09.2010 r. w wysokości 2.000.000,00 zł. 6. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych opłat. 7. Spłata kredytu nastąpi w 20 ratach kwartalnych, w okresie od I kw. 2011 r. do IV kw. 2015 r. Terminy i wysokość spłat rat: 2011 r. I kw. 200.000 PLN II kw. 200.000 PLN III kw. 200.000 PLN IV kw. 200.000 PLN 2012 r. I kw. 200.000 PLN II kw. 200.000 PLN III kw. 200.000 PLN IV kw. 200.000 PLN 2013r I kw. 200.000 PLN II kw. 200.000 PLN III kw. 200.000 PLN IV kw. 200.000 PLN 2014 r. I kw. 200.000 PLN II kw. 200.000 PLN III kw. 200.000 PLN IV kw. 200.000 PLN 2015 r. I kw. 200.000 PLN II kw. 200.000 PLN III kw. 200.000 PLN IV kw. 200.000 PLN Razem: 4.000.000,00 PLN 8. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne kwartalnie, liczone od aktualnego zadłużenia w oparciu o zmienną stawkę WIBOR - 3 miesięczny powiększoną o stałą marżę banku, płatną do ostatniego dnia roboczego każdego okresu rozliczeniowego. 9. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypada w sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 10. Niedopuszczalne jest ustalenie oprocentowania kredytu przeterminowanego jako stałej wielkości liczbowej, bez podania mechanizmu jego zmian. 11. Wykonawca przez cały okres trwania umowy nie będzie naliczał dodatkowych opłat - nie dopuszcza się w ofercie dodatkowych elementów kosztowych. W proponowanej marży bank powinien ująć ewentualne dodatkowe opłaty zwyczajowo naliczane przez bank, tj. prowizję przygotowawczą, prowizję za gotowość, prowizję za obsługę kredytu, itp 12. Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 13. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 14. Zamawiający oświadcza, że nie ma żadnych powiązań kapitałowych i organizacyjnych z innymi przedsiębiorstwami. 15. Wykaz dokumentów do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego - załącznik nr 1 do specyfikacji: 15.1. Statut gminy Pszczółki. 15.2. Zaświadczenie Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej o wyborze wójta. 15.3. Uchwała Nr XI/80/99 Rady Gminy Pszczółki z dnia 30 lipca 1999r w sprawie powołania skarbnika gminy Pszczółki. 15.4. Zaświadczenie o numerze REGON gminy Pszczółki. 15.5. Zaświadczenie o numerze NIP. 15.6. Uchwała Nr XXXIV/3203/10 Rady Gminy Pszczółki z dnia 29 kwietnia 2010 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 15.7. Uchwała Nr XXXII/292/09 Rady Gminy Pszczółki z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie budżetu gminy Pszczółki na 2010 rok. 15.8. Uchwała Nr 130/g260/III/P/09 składu orzekającego RIO w Gdańsku z dnia 1 grudnia 2009 r. w sprawie opinii o projekcie budżetu Gminy Pszczółki na 2010 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami. 15.9. Prognoza długu Gminy Pszczółki na 2010 rok (załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 58/09 Wójta Gminy Pszczółki z dnia 10 listopada 2009 r.). 15.10. Uchwała Nr 131/g260/III/D/08 składu orzekającego RIO w Gdańsku z dnia 1 grudnia 2009 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu oraz prognozie kształtowania się długu Gminy Pszczółki. 15.11. Uchwała Nr XXXIV/319/10 Rady Gminy Pszczółki z dnia 29 kwietnia 2010 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Pszczółki na 2010 rok (ostatnia zmiana). 15.12. Informacja o stanie mienia komunalnego Gminy Pszczółki na dzień 30 września 2009r (załącznik do Zarządzenia Nr 58/09 Wójta Gminy Pszczółki z dnia 10 listopada 2009 r.). 15.13. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Pszczółki za 2007 rok. 15.14. Uchwała Nr 066/g260/R/III/08 składu orzekającego RIO w Gdańsku z dnia 16 kwietnia 2008 r. dotycząca rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu za 2007 r. 15.15. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Pszczółki za 2008 rok. 15.16. Uchwała Nr 020/g260/R/III/09 składu orzekającego RIO w Gdańsku z dnia 31 marca 2009 r. dotycząca rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu za 2008 r. 15.17. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Pszczółki za 2009 rok. 15.18. Uchwała Nr 024/g260/R/III/10 składu orzekającego RIO w Gdańsku z dnia 24 marca 2010 r. dotycząca rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu za 2009 r. 15.19. Uchwała Nr 057/g260/A/III/10 składu orzekającego RIO w Gdańsku z dnia 15 kwietnia 2010 r. w sprawie opinii wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Pszczółki o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu za 2009 rok. 15.20. Uchwała Nr XXXIV/318/10 Rady Gminy Pszczółki z dnia 29 kwietnia 2010 r. w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Pszczółki. 15.21. Sprawozdanie kwartalne Rb-NDS o nadwyżce/deficycie gminy Pszczółki za 2007 r., 2008 r., 2009 r. i I kw. 2010 r. 15.22. Sprawozdanie kwartalne Rb-N o stanie należności gminy Pszczółki za 2007 r., 2008 r., 2009 r. i I kw. 2010 r. 15.23. Sprawozdanie kwartalne Rb-Z o stanie zobowiązań Gminy Pszczółki za 2007 r., 2008 r., 2009 r. i I kw. 2010 r. 15.24. Skonsolidowany bilans gminy Pszczółki za 2007 r., 2008 r. i 2009 r. 15.25. Rachunek zysków i strat jednostki za 2007 r., 2008 r. i 2009 r. 15.26. Zestawienie zmian w funduszu jednostki za 2007 r., 2008 r. i 2009 r. 15.27. Bilans z wykonania budżetu gminy Pszczółki za 2007 r., 2008 r. i 2009 r. 15.28. Bilans jednostki budżetowej za 2007 r., 2008 r. i 2009 r. 15.29. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w płatności składek ZUS 15.30. Zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płatności podatku 15.31. Uchwała Nr 084/g260/K/I/10 składu orzekającego RIO w Gdańsku z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie opinii możliwości spłaty kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego w 2010 r. deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 4.000.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach