Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 445 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nielisz i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 i 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22413 Nielisz, Nielisz
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727 , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279
    22413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, fax. 84 63 12 715
    REGON: 54352200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 445 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nielisz i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 i 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 445 000,00 zł, na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nielisz i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 i 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych” Opis przedmiotu zamówienia: Zaciągnięty kredyt zostanie przeznaczony zgodnie z powołaną wyżej uchwałą na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nielisz i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 i 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. 2.Warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia: 1)Kredyt będzie zaciągnięty w transzach wg potrzeb Kredytobiorcy, jednak nie później niż do 28 grudnia 2016r. 2)Kredyt winien być przekazany na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w terminie zgodnym z pkt. 2 formularza ofertowego 3)Spłata kapitału kredytu w 48 ratach kwartalnych do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku, w latach 2018 - 2029 4). Okres Kredytowania: 14 lat, 5). Spłata kredytu nastąpi wg zestawienia, w tym: - 2018- 100 000,00 zł w czterech równych ratach po 25 000,00 zł - 2019- 100 000,00 zł w czterech równych ratach po 25 000,00 zł - 2020- 100 000,00 zł w czterech równych ratach po 25 000,00 zł - 2021- 200 000,00 zł w czterech równych ratach po 50 000,00 zł - 2022- 200 000,00 zł w czterech równych ratach po 50 000,00 zł - 2023- 300 000,00 zł w czterech równych ratach po 75 000,00 zł - 2024- 400 000,00 zł w czterech równych ratach po 100 000,00 zł - 2025- 440 000,00 zł w czterech równych ratach po 110 000,00 zł - 2026- 405 000,00 zł w trzech równych ratach po 100 000,00 zł oraz czwarta w wysokości 105 000,00 zł - 2027- 400 000,00 zł w czterech równych ratach po 100 000,00 zł - 2028- 400 000,00 zł w czterech równych ratach po 100 000,00 zł - 2029- 400 000,00 zł w czterech równych ratach po 100 000,00 zł 6). Spłata odsetek miesięczna, począwszy od 2016 r. 7). Zamawiający nie przewiduje możliwości poddania się egzekucji w trybie art. 777 kodeksu postepowania cywilnego 8). Szczegółowe warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia ustalone są w Załączniku Nr 5, które będą załącznikiem SIWZ i stanowią ISTOTNE DLA ZAMAWIAJĄCEGO - KREDYTOBIORCY POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY JAKO WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 9). Zamawiający zastrzega sobie okres karencji w spłacie kapitału do 31.03.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach