Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 200 000 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 1 640 812 zł. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 559 188

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28
    38440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 200 000 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 1 640 812 zł. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 559 188
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 200 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 1 640 812 zł. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 559 188 zł. 1) Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 5 lat tj. do 2021 roku, z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do 31.12.2016 roku. 2) Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji uruchomienia kredytu na rzecz Zamawiającego najpóźniej do 3 dnia po dniu zawarciu umowy kredytowej. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat na wniosek Zamawiającego z uwzględnieniem ust. 14 pkt 7 ppkt 2) SIWZ (kryteria oceny). 3) Przewidywany harmonogram spłaty kredytu: Spłata kredytu będzie realizowana od 01.01. 2017 r. do 31.12.2021 roku w następujący sposób: 2017 r. – 640 000 zł. (4 x 160 000 zł) 2018 r. – 640 000 zł. (4 x 160 000 zł) 2019 r. – 640 000 zł. (4 x 160 000 zł) 2020 r. – 640 000 zł. (4 x 160 000 zł) 2021 r. – 640 000 zł. (4 x 160 000 zł) 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszania kwoty kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków – bez prowizji i opłat. 5) Wykorzystanie kredytu następować będzie bez prowizji i opłat. 6) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3 M. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 7) Stawka WIBOR 3 M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 8) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytów lub kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonych kredytów lub kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 9) Spłata kapitału kredytu w ratach kapitałowych (zgodnie z harmonogramem) – płatnych na koniec każdego kwartału. 10) Spłata rat kapitałowych rozpocznie się od 31.03.2017 r. 11) Kredyt będzie podlegać spłacie w 20 ratach kwartalnych płatnych w okresie od 31.03.2017 r. do 31.12.2021 r. 12) Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. 13) Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 14) W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 15) Za spłatę kredytu lub ich rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy – spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 16) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji. 17) Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego. 18) Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywaniem kredytu. 19) Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat. 20) Pierwsza płatność odsetek nastąpi do dnia 31.12.2016 r. 21) Bank będzie każdorazowo, najpóźniej 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek, informował faksem/mailem Zamawiającego o wysokości odsetek do spłaty. 22) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył w terminie do 3 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty parafowany projekt umowy kredytowej oraz Harmonogram spłaty kredytu, która będzie uwzględniała wszystkie warunki określone w SIWZ. 23) Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy kredytowej i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. Ewentualne zmiany do projektu umowy winny być zaakceptowane przez strony. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z obsługą kredytu były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach