Gmina Głogówek ogłasza przetarg
- Adres: 48-250 Głogówek, ul. Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. +48774069900 , fax. +48774069906
- Data zamieszczenia: 2020-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogówek
ul. Rynek 1
48-250 Głogówek, woj. opolskie
tel. +48774069900, fax. +48774069906
REGON: 53141335000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaglogowek.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.327.843,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.327.843,00 zł (słownie złotych: trzy miliony trzysta dwadzieścia siedem tysięcy osiemset czterdzieści trzy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: 1)Postanowienia w zakresie postawienia środków do dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca stawia do dyspozycji kredytobiorcy środki w okresie od dnia podpisania umowy (nie wcześniej jednak niż po ustanowieniu przez Zamawiającego prawnego zabezpieczenia kredytu) do dnia 31.12.2020 r. 2) Postanowienia w zakresie uruchomień. a) Kredyt będzie uruchomiony w ciągu trzech dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji. b) Kredyt będzie wykorzystany zgodnie z przeznaczeniem i do wysokości udzielonego kredytu w formie bezgotówkowej poprzez realizację dyspozycji w ciężar rachunku kredytowego. c) Ostateczne uruchomienie kredytu nastąpi nie później niż 31.12.2020 r. d) Wypłata środków z kredytu będzie następować na rachunek gminy Głogówek. 3) Postanowienia w zakresie spłat. a) Spłaty rat kapitałowych, zgodnie z poniższą tabelą, będą następować ostatniego dnia każdego kwartału poczynając od 30.12.2020 r. Przewidywany harmonogram spłat - zgodnie z zapisami SIWZ b) Ostateczna spłata kredytu nastąpi nie później niż 30.12.2034 r. c) Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, do 10 dnia każdego miesiąca z dochodów bieżących Gminy Głogówek – podatek od nieruchomości. Ostatnia rata odsetkowa płatna w dniu 30.12.2034 r. d) Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać informację Zamawiającemu w zakresie wysokości spłaty odsetek nie później niż na 5 dni roboczych przed umownym terminem spłaty. e) W przypadku gdy termin spłaty odsetek lub kapitału przypada w dniu wolnym od pracy, przyjmuje się, iż termin zapłaty jest zachowany, gdy środki zostały zaksięgowane na rachunku kredytu pierwszego dnia roboczego po terminie płatności. 4) Oprocentowanie: Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej. a) Stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego będzie ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego każdy okres odsetkowy, powiększoną o marżę banku. b) Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. c) Pierwszy okres odsetkowy nie może być krótszy niż jeden miesiąc kalendarzowy. Liczony jest od daty pierwszego uruchomienia kredytu i kończy się ostatniego dnia danego miesiąca. d) Spłata odsetek nastąpi do 10 dnia następnego miesiąca, po zakończeniu okresu odsetkowego, z wyłączeniem ostatniej raty odsetkowej, której spłata przypadnie na 30.12.2034 r. e) Do wyliczenia odsetek przyjmuje się, że rok ma 365 dni. 5) Opłaty i prowizje bankowe. Bank nie będzie pobierał innych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu, w tym przedterminowej spłaty kredytu, niż określona w pkt 4 stopa procentowa. 6) Pozostałe postanowienia. a) Zastrzega się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. b) Zastrzega się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części, po uprzednim pisemnym poinformowaniu Wykonawcy. c) W przypadku niepełnego wykorzystania kredytu, harmonogram spłat zostanie zmieniony proporcjonalnie, bez zmiany okresu spłaty. d) Spłata kredytu zabezpieczona będzie wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. e) Zamawiający informuje, że następujące materiały takie jak: projekty, uchwały, sprawozdania, opinie RIO itp. dostępne są na stronie BIP Gminy Głogówek: w zakładkach: - Menu przedmiotowe/budżet i majątek jednostki - Menu podmiotowe/Rada Miejska/Uchwały Rady Miejskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunku posiadania uprawnień Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia do wykonywania działalności lub czynności bankowej, o którym mowa w art. 36 ust. 1 Ustawy Prawo bankowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 2357) lub dokumentów równoważnych potwierdzających prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznaczne z dokumentu rejestracyjnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł
Dodano: 2024-03-24 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 400 000,00 zł
Dodano: 2023-10-30 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 400 000,00 zł
Dodano: 2023-10-04 - „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 600 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych 00/100)”
Dodano: 2023-09-04 - Zaciągnięcie w roku 2023 kredytu długoterminowego do kwoty 2.053.181,00
Dodano: 2023-07-24 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 700 000,00 zł w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego z przeznaczeniem na pokrycie wydatków majątkowych
Dodano: 2023-07-13 - „Udzielenie i obsługa kredytów do kwoty 1 888 000,00 zł”.
Dodano: 2021-01-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 750.000,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Nyskiego na 2020 rok.
Dodano: 2020-11-12 - „Udzielenie i obsługa kredytów do kwoty 1 888 000,00 zł”.
Dodano: 2020-10-20 - Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 2.640.000,00 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2020r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Dodano: