Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.327.843,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Gmina Głogówek ogłasza przetarg

  • Adres: 48-250 Głogówek, ul. Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48774069900 , fax. +48774069906
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogówek
    ul. Rynek 1
    48-250 Głogówek, woj. opolskie
    tel. +48774069900, fax. +48774069906
    REGON: 53141335000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaglogowek.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.327.843,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.327.843,00 zł (słownie złotych: trzy miliony trzysta dwadzieścia siedem tysięcy osiemset czterdzieści trzy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: 1)Postanowienia w zakresie postawienia środków do dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca stawia do dyspozycji kredytobiorcy środki w okresie od dnia podpisania umowy (nie wcześniej jednak niż po ustanowieniu przez Zamawiającego prawnego zabezpieczenia kredytu) do dnia 31.12.2020 r. 2) Postanowienia w zakresie uruchomień. a) Kredyt będzie uruchomiony w ciągu trzech dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji. b) Kredyt będzie wykorzystany zgodnie z przeznaczeniem i do wysokości udzielonego kredytu w formie bezgotówkowej poprzez realizację dyspozycji w ciężar rachunku kredytowego. c) Ostateczne uruchomienie kredytu nastąpi nie później niż 31.12.2020 r. d) Wypłata środków z kredytu będzie następować na rachunek gminy Głogówek. 3) Postanowienia w zakresie spłat. a) Spłaty rat kapitałowych, zgodnie z poniższą tabelą, będą następować ostatniego dnia każdego kwartału poczynając od 30.12.2020 r. Przewidywany harmonogram spłat - zgodnie z zapisami SIWZ b) Ostateczna spłata kredytu nastąpi nie później niż 30.12.2034 r. c) Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, do 10 dnia każdego miesiąca z dochodów bieżących Gminy Głogówek – podatek od nieruchomości. Ostatnia rata odsetkowa płatna w dniu 30.12.2034 r. d) Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać informację Zamawiającemu w zakresie wysokości spłaty odsetek nie później niż na 5 dni roboczych przed umownym terminem spłaty. e) W przypadku gdy termin spłaty odsetek lub kapitału przypada w dniu wolnym od pracy, przyjmuje się, iż termin zapłaty jest zachowany, gdy środki zostały zaksięgowane na rachunku kredytu pierwszego dnia roboczego po terminie płatności. 4) Oprocentowanie: Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej. a) Stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego będzie ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego każdy okres odsetkowy, powiększoną o marżę banku. b) Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. c) Pierwszy okres odsetkowy nie może być krótszy niż jeden miesiąc kalendarzowy. Liczony jest od daty pierwszego uruchomienia kredytu i kończy się ostatniego dnia danego miesiąca. d) Spłata odsetek nastąpi do 10 dnia następnego miesiąca, po zakończeniu okresu odsetkowego, z wyłączeniem ostatniej raty odsetkowej, której spłata przypadnie na 30.12.2034 r. e) Do wyliczenia odsetek przyjmuje się, że rok ma 365 dni. 5) Opłaty i prowizje bankowe. Bank nie będzie pobierał innych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu, w tym przedterminowej spłaty kredytu, niż określona w pkt 4 stopa procentowa. 6) Pozostałe postanowienia. a) Zastrzega się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. b) Zastrzega się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części, po uprzednim pisemnym poinformowaniu Wykonawcy. c) W przypadku niepełnego wykorzystania kredytu, harmonogram spłat zostanie zmieniony proporcjonalnie, bez zmiany okresu spłaty. d) Spłata kredytu zabezpieczona będzie wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. e) Zamawiający informuje, że następujące materiały takie jak: projekty, uchwały, sprawozdania, opinie RIO itp. dostępne są na stronie BIP Gminy Głogówek: w zakładkach: - Menu przedmiotowe/budżet i majątek jednostki - Menu podmiotowe/Rada Miejska/Uchwały Rady Miejskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunku posiadania uprawnień Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia do wykonywania działalności lub czynności bankowej, o którym mowa w art. 36 ust. 1 Ustawy Prawo bankowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 2357) lub dokumentów równoważnych potwierdzających prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznaczne z dokumentu rejestracyjnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach