Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg
- Adres: 16-060 Zabłudów, Rynek
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
- Data zamieszczenia: 2020-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
Rynek 8
16-060 Zabłudów, woj. podlaskie
tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
REGON: 53102200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.300.000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zabłudów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.300.000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zabłudów, którego spłata nastąpi ze środków własnych budżetu Gminy Zabłudów w latach 2021-2035. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej, tj. posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III. 4) ppkt 1, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). 2. Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 971.800 zł.
Dodano: 2023-11-17 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie
Dodano: 2023-11-14 - Udzielenie kredytu komercyjnego do kwoty 1 137 001 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2022-12-20 - Udzielenie kredytu komercyjnego do kwoty 1 137 001 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2022-12-01 - udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 8 000 000 zł
Dodano: 2021-03-19 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE DO 754.000 ZŁ (SŁOWNIE: SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH).
Dodano: 2020-12-01 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE DO 754.000 ZŁ (SŁOWNIE: SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH).
Dodano: 2020-11-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek w kwocie 250.000,00 zł
Dodano: 2020-11-19 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego, długoterminowego w wysokości 2 124 000 zł na wydatki inwestycyjne i spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2020-11-19 - „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Szudziałowo"
Dodano: 2020-11-18