Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na częściowe sfinansowanie planowanego w roku 2019 deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek

Gmina Szydłowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 617 86 30 , fax. 48 617 05 10
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowiec
    pl. Rynek Wielki 1
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 48 617 86 30, fax. 48 617 05 10
    REGON: 52379000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na częściowe sfinansowanie planowanego w roku 2019 deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na częściowe sfinansowanie planowanego w roku 2019 deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek. 2. Kwota kredytu: 2 750 000,00 zł. 3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2034 r. 4. Okres karencji w spłacie kapitału – do dnia 31.12.2024r. 5. Zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel „In blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 7. Spłata kredytu następować będzie w ratach kwartalnych do ostatniego dnia miesiąca każdego kwartału. 8. Spłata odsetek następować będzie od wykorzystanej kwoty kredytu w okresach kwartalnych do 10-go dnia każdego miesiąca po kwartale, na podstawie not księgowych przesyłanych przez Wykonawcę. Do wyliczenia i spłaty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku w poszczególnych miesiącach. 9. Oprocentowanie kredytu oparte o stawkę WIBOR 1M liczone jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia ofert – marża stała w okresie kredytowania. 10. Marża banku jest wartością stałą w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych z tytułu uruchomienia kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji w dogodnych dla niego terminach. W sytuacji, gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej – odsetki od kredytu liczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów spłat rat kredytu jak również zmiany wysokości kwot w poszczególnych ratach, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 13. Kredyt będzie realizowany jednorazowo, w jednej transzy 14. Określenie wartości wypłaty kredytu oraz termin postawienia do dyspozycji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki w terminie do 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że : posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 4 do oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach