Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 555 100,00 zł

Urząd Gminy Kowale Oleckie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-420 Kowale Oleckie, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 875 238 279, , fax. 87 5238279 wew. 66
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kowale Oleckie
    ul. Kościuszki 44
    19-420 Kowale Oleckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 875 238 279, , fax. 87 5238279 wew. 66
    REGON: 53135890979000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kowaleoleckie.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 555 100,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 555 100,00 zł (słownie złotych: dwa miliony pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy sto zł 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciąganych zobowiązań z tytułu kredytów i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) przeznaczenie kredytu: na spłatę wcześniej zaciąganych zobowiązań z tytułu kredytów i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu, b) kwota i waluta kredytu: 2 555 100,00 zł, c) okres spłaty: lata 2023-2026, d) spłata kapitału: w okresach kwartalnych, począwszy od 30 czerwca 2023r., e) wysokość spłaty: • 30 03 2023 r. – 200 000,00 zł • 30 06 2023r. – 200 000,00 zł • 29 09 2023 r. – 200 000,00 zł • 15 12 2023 r. – 100 000,00 zł • 27 03 2024 r. – 225 000,00 zł • 28 06 2024 r. – 225 000,00 zł • 30 09 2024 r. – 225 000,00 zł • 16 12 2024 r. – 225 000,00 zł • 28 03 2025 r. – 200 000,00 zł • 30 06 2025 r. – 200 000,00 zł • 30 09 2025 r. – 180 300,00 zł • 30 03 2026 r. – 200 000,00 zł • 30 06 2026 r. – 174 800,00 zł f) spłata odsetek: w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Odsetki Zamawiający rozpocznie spłacać w IV kwartale 2020 r. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. g) oprocentowanie kredytu: według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku, h) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: Stawka ustalana na okres 1 miesięcy w wysokości stawki WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań ostatniego miesiąca kwartału kalendarzowego i mająca zastosowanie od 1-go dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 0,20% z 04.09.2020 roku. i) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. j) data wykorzystania kredytu: po podpisaniu umowy najpóźniej do dnia 28.12.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe posiadania innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę poza terytorium RP ponosi koszty związane z wyszukaniem, przetłumaczeniem na język polski i przedstawieniem tegoż odpisu Zamawiającemu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach