Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000 zł. (Dwa miliony osiemset tysięcy złotych 00/100) na sfinasowanie planowanego deficytu budzetu

Gmina Dziadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 17306 Dziadkowice, Dziadkowice
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6565900 , fax. 0-85 6565904
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadkowice
    Dziadkowice 13
    17306 Dziadkowice, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6565900, fax. 0-85 6565904
    REGON: 5065927200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugdziadkowice@post.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000 zł. (Dwa miliony osiemset tysięcy złotych 00/100) na sfinasowanie planowanego deficytu budzetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu ” Zadanie, o których mowa wyżej są zapisane w budżecie Gminy na 2018 r. Rada Gminy w uchwale Budżetowej Gminy Dziadkowice nr XXIII/180/18 z dnia 10 maja 2018 roku upoważniła Wójta Gminy do zaciągnięcia długoterminowego kredytu. 2.Zamawiający przeznaczy pozyskane środki z kredytu na inwestycje zapisane w budżecie Gminy na 2018 r. i w Wieloletniej Prognozie Finansowej. 3.Kredytobiorcy /Zamawiającemu/ przysługuje prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 4.. Spłata kredytu będzie następować w 12 rocznych ratach , płatnych w następujących terminach: 31.05.2019 r. -180.000 zł. 31.05.2020 r. -180.000 zł. 31.05.2021 r. -180.000 zł. 31.05.2022 r. -180.000 zł. 31.05.2023 r. -180.000 zł. 31.05.2024 r. -280.000 zł. 31.05.2025 r.- 280.000 zł. 31.05.2026 r.- 300.000 zł. 31.05.2027 r- 300.000 zł. 31.05.2028 r. 300.000 zł. 31.05.2029 r. 240.000 zł. 31.05.2030 r. 200.000 zł. Zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty kredytu. 5. Kredyt będzie realizowany w transzach, w terminach i kwotach określonych przez Zamawiającego. 1) Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji w ciągu 5 dni od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty, w tym I transza w wysokości 800.000,00 zł płatna do 20 czerwca 2018 r 2). Ostateczny termin uruchomienia pozostałej kwoty kredytu upływa najpóźniej dnia 20 grudnia 2018 roku. 3) Kosztem kredytu jest stała marża banku oraz zmienna stawka WIBOR 1M. 4) Wysokość stawki WIBOR dla terminu jednomiesięcznego ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z okresu jednego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczane są odsetki i będzie obowiązywał od pierwszego dnia każdego miesiąca. 5) Marża banku będzie płatna razem z oprocentowaniem raty kredytu, 6) Marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres spłaty kredytu, 7) Zamawiający zabezpieczy kredyt w postaci - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Weksel in blanco i zostanie podpisany przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 9) Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania, będą płatne w okresach miesięcznych. Pierwsza płatność odsetek nastąpi ostatniego dnia miesiąca, w którym zostanie uruchomiona I transza kredytu, kolejne do ostatniego dnia każdego miesiąca którego dotyczą, ostatnia rata odsetek płatna z ostatnią ratą kapitału – 31.05.2030 roku. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach , a rok liczyć 365 dni. 10) Koszty obsługi kredytu ,cenę ofertową stanowi suma rat odsetkowych obliczonych w oparciu o WIBOR 1 M na dzień 15 maja 2018 r. powiększoną o marżę banku. 11) Zamawiający wyklucza pobieranie przez Wykonawcę zamówienia innych prowizji, opłat, poza tymi określonymi w niniejszej SIWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 12 Jednocześnie Zamawiający oświadcza, że: 1)zobowiązania wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych regulowane są terminowo. 2) zobowiązania z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w bankach i innych instytucjach regulowane są terminowo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty posiadanego zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U.z 2015 r. poz.128 ze zm) a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przez dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art.193 ustawy Prawo bankowe oraz oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach