Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.334.536,71 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Włoszakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-140 Włoszakowice, Karola Kurpińskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 52 52 999 , fax. 65 53 70 106
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszakowice
    Karola Kurpińskiego 29
    64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    tel. 65 52 52 999, fax. 65 53 70 106
    REGON: 411050698
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.334.536,71 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 2.334.536,71 PLN. Zamawiający wymaga: a) sposób uruchamiania kredytu: kredyt uruchamiany w 1 transzy do dnia 27.07.2018 r. na wskazany rachunek bankowy Gminy Włoszakowice, b) okres kredytowania: od 27.07.2018 r. do 10.01.2026 r. (tj. od dnia uruchomienia transzy kredytu do dnia spłaty ostatniej raty odsetkowej), c) karencja w spłacie kapitału: spłata kapitału będzie następować począwszy od 31.03.2019 roku, d) okres spłaty kredytu: spłata kapitału będzie następowała kwartalnie, wg poniższego wyszczególnienia: L.p. Termin spłaty Kwota raty 1 31.03.2019 75 000,00 2 30.06.2019 75 000,00 3 30.09.2019 75 000,00 4 31.12.2019 75 000,00 5 31.03.2020 150 000,00 6 30.06.2020 150 000,00 7 30.09.2020 150 000,00 8 31.12.2020 150 000,00 9 31.03.2021 30 000,00 10 30.06.2021 40 000,00 11 30.09.2021 40 000,00 12 31.12.2021 40 000,00 13 31.03.2022 30 000,00 14 30.06.2022 40 000,00 15 30.09.2022 40 000,00 16 31.12.2022 40 000,00 17 31.03.2023 0,00 18 30.06.2023 0,00 19 30.09.2023 0,00 20 31.12.2023 0,00 21 31.03.2024 190 000,00 22 30.06.2024 190 000,00 23 30.09.2024 190 000,00 24 31.12.2024 190 000,00 25 31.03.2025 100 000,00 26 30.06.2025 100 000,00 27 30.09.2025 100 000,00 28 31.12.2025 74 536,71 SUMA 2 334 536,71 e) sposób płatności odsetek: • odsetki płatne kwartalnie, • spłata rat odsetkowych będzie następowała: kwartalnie do 10 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału (tj. do 10 stycznia, 10 kwietnia, 10 lipca i 10 października, z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu, • pierwsza spłata rat odsetkowych nastąpi w dniu 10.10.2018 . r. i dotyczyć będzie odsetek naliczonych do dnia 30.09.2018 r. f) koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: • prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej Wykonawcami, prowizji przygotowawczej (Pp), • koszt oprocentowania kredytu (Ko): oprocentowanie będzie zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych – WIBOR 1M z dn. 29.06.2018 roku –1,64 %, powiększony lub pomniejszony o marżę „m” Wykonawcy, stałą i niezmienną w okresie kredytowania (obowiązywania umowy), Zamawiający zastrzega, że jedynymi kosztami obsługi kredytu są wyłącznie koszty prowizji przygotowawczej oraz koszty oprocentowania kredytu. g) forma zabezpieczenia kredytu: spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla „in blanco” wraz z deklaracją wekslową; h) sposób naliczenia i termin zapłaty prowizji przygotowawczej (Pp): • prowizja podana w ofercie, liczona od kwoty kredytu przelanego na rachunek Zamawiającego, • prowizja jest płatna każdorazowo po przekazaniu transzy kredytu na rachunek Zamawiającego, w ciągu 3 dni od daty wypłaty transzy kredytu, • Zamawiający zastrzega, iż prowizja przygotowawcza nie może być wyższa niż 0,50% kwoty udzielonego kredytu; i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu (kapitału) wcześniej niż określono w SIWZ i umowie, przy czym za wcześniejszą spłatę kredytu Zamawiający nie poniesie żadnych opłat; j) Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat, za wyjątkiem tych, które zostały określone w SIWZ. 6) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego załącza się dokumenty stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia. 1) Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie udzielona na czas oznaczony. 2) Termin wykonania zamówienia: okres kredytowania do 31 grudnia 2025 roku. • 31 grudnia 2025r. - data spłaty ostatniej raty kapitału, • 10 stycznia 2026r. - data spłaty ostatniej raty odsetkowej. Zamawiający wymaga przekazania środków na rachunek bankowy Zamawiającego nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej udzielone przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017r. poz.1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. (W przypadku oferty składanej wspólnie każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) informacja o podwykonawcach, 3) oświadczenie w sprawie powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego, 4) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (o ile dotyczy) (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) 5);Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy), 6) formularz cenowy (załącznik nr 9 do SIWZ), 7) wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach