Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00zł na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Zalesie - Suskowola”

Gmina Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 121 514, , fax. 486 121 234
  • Data zamieszczenia: 2019-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pionki
    ul. Zwycięstwa 6a
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 486 121 514, , fax. 486 121 234
    REGON: 54734200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00zł na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Zalesie - Suskowola”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00zł na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Zalesie - Suskowola” na warunkach określonych w w SIWZ, m.in.: waluta kredytu PLN, kwota kredytu - 2.000.000,00 zł, Okres spłaty kredytu od 01.01.2020r. do 31.XII.2024r / 60m-cy, okres karencji w spłacie kredytu -do końca 2019r. okres karencji w spłacie odsetek -brak karencji, Oprocentowanie kredytu zmienna stopa procentowa, marża Banku - stała przez cały okres kredytowania, sposób ustalenia wysokości stopy procentowej - stopa procentowa dla danego miesiąca kalendarzowego będzie ustalana w oparciu o uśrednioną wartość WIBOR 1M za pierwsze 20 dni danego miesiąca, którego dotyczy spłata, powiększona o marżę Banku przedstawioną w ofercie. Marża Banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie umowy kredytowej. Rozpoczęcie spłaty kredytu - Styczeń 2020r. Częstotliwość spłaty kredytu - miesięcznie, w następującej wysokości: 1 rata (pierwsza) – 19.000,00zł 35 rat – 16.600,00zł 23 raty – 58.300,00zł 1 rata (ostatnia) – 59.000,00zł Termin spłaty odsetek - miesięcznie Wysokość prowizji przygotowawczej (obejmującej koszt rozpatrzenia wniosku) 0% Wysokość prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu 0% Wysokość prowizji od przedterminowo spłaconej kwoty kredytu lub jego raty 0% Sposób zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wystawiony przez Kredytobiorcę (Zamawiającego) wraz z deklaracją wekslową dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, dopuszcza się możliwość spłaty więcej niż jednej raty miesięcznie, bez informowania o tym fakcie Wykonawcy – Banku i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki naliczone są do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. za datę spłaty kredytu i odsetek przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Banku. spłata kredytu i odsetek następuje w sposób bezgotówkowy na rachunek Banku kredyt będzie podstawiany do dyspozycji Zamawiającego w transzach uruchomienie transzy kredytu będzie odbywało się na pisemny wniosek Zamawiającego wniosek będzie wskazywał wysokość transzy bank uruchomi wnioskowaną transzę w ciągu 7 dni od złożenia wniosku przez Zamawiającego kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna, odsetki naliczane będą przez Bank w okresach miesięcznych od kwoty faktycznego zadłużenia, spłata rat kredytu i odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych do końca miesiąca, którego dotyczy spłata, stopa procentowa dla danego miesiąca kalendarzowego będzie ustalana w oparciu o uśrednioną wartość WIBOR 1M za pierwsze 20 dni danego miesiąca, którego dotyczy spłata, powiększona o marżę Banku przedstawioną w ofercie, ostatnia rata odsetek będzie płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu przy naliczaniu odsetek przyjmuje się że rok ma 365 a miesiąc rzeczywistą liczbę dni, wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostaną uwzględnione w marży, za spłatę rat kredytu i odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. Zamawiający informuje na podstawie art. 36 ust.5 ustawy, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców. ewentualne spory jakie wynikną między stronami w trakcie realizacji umowy będzie rozstrzygał sąd według właściwości miejscowej Zamawiającego Zamawiający informuje, że nie nie ma możliwości otwarcia rachunku bieżącego w Banku, któremu zostanie udzielone zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Szczegółowe informacje dot. WADIUM w pkt 12 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, lub inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo, oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wzór załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach