Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000 zł (jeden milion czterysta tysięcy złotych)

Gmina Milówka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 637 190 , fax. 338 637 600
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
    ul. Jana Kazimierza 123
    34-360 Milówka, woj. śląskie
    tel. 338 637 190, fax. 338 637 600
    REGON: 54902200000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000 zł (jeden milion czterysta tysięcy złotych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych 00/100) w walucie polskiej, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, przypadających do spłaty w 2019 roku. 2. Umowa kredytu zostanie sporządzona przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na jego koszt zgodnie z przepisami Ustawy Pzp oraz wszystkimi zastrzeżeniami zawartymi w SIWZ – (wzór umowy należy dołączyć do oferty). 3. Wypłata kredytu nastąpi w jednej transzy w całości do dnia 24.12.2019 r. na pisemny wniosek Zamawiającego. 4. Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego. 5. Spłata kredytu nastąpi w równych 47 kwartalnych ratach w wysokości 29 166,00 złotych każda, płatnych do końca ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału tj. pierwsza rata do 31.03.2020 r i ostatnia 48 rata do 31.12.2031 r. w wysokości 29 198,00 zł 6. Zabezpieczenie kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Termin spłat odsetek: spłata odsetek będzie się odbywać w okresach miesięcznych do ostatniego dnia za dany miesiąc. 8. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia na rachunku kredytowym. 9. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 10.Kredyt oprocentowany będzie według stopy procentowej stanowiącej sumę stopy bazowej i marży Banku, ustalanej na okresy 3-miesięczne przy zastosowaniu następującej zasady: Stopą bazową jest stawka WIBOR 3M, obliczona jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres jej obowiązywania. Marża banku jest stała w całym okresie kredytowania. 11.W przypadku, jeżeli ostateczny termin spłaty rat odsetkowych lub kapitałowych będzie dniem świątecznym lub wolnym od pracy, to płatność nastąpi w ostatnim dniu roboczym przed tym dniem. 12. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą liczone za okres jego faktycznego wykorzystania. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu, bez dodatkowych opłat. 14. Zamawiający nie przewiduje żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem, obsługą oraz spłatą kredytu (w tym spłatą przedterminową). 15. Załącznikami (zał. 5) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są: 15.1. Bilans jednostki na dzień 31.12.2018 r. 15.2. Informacja dodatkowa – wyciąg z danych na dzień 31.12.2018 r. 15.3. Uchwała Nr 4200/II/147/2019 z dnia 25.09.2019 r II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonej przez Wójta Gminy Milówka informacji o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2019 roku 15.4. Rachunek zysków i strat jednostki (wariant porównawczy) sporządzony na dzień 31.12.2018 r. 15.5. Sprawozdanie Rb-27S Wójta Gminy od początku roku do dnia 30 września roku 2019 15.6. Sprawozdanie Rb-28S Wójta Gminy od początku roku do dnia 30 września roku 2019 15.7. Sprawozdanie Rb-N Wójta Gminy Milówka za III kwartał 2019 r. 15.8. Sprawozdanie Rb-NDS Wójta Gminy Milówka za III kwartał 2019 r. 15.9. Sprawozdanie Rb-Z Wójta Gminy Milówka za III kwartał 2019 r. 15.10. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2018 r. 15.11. Uchwała Rady Gminy Milówka z dnia 28.12.2018 r. Uchwała Budżetowa na rok 2019. 15.12. Uchwała Rady Gminy z dnia 28.12.2018 w sprawie przyjęcia wpf na lata 2019-2031. 15.13. Zarządzenie Wójta Gminy Milówka z dnia 15.10.2019 r w sprawie zaciągnięcia kredytu. 15.14. Zestawienie zmian w funduszu jednostki na dzień 31.12.2018 r. 15.15. Uchwała Rady Gminy Milówka z dnia 28.08.2019 r. w sprawie zmiany uchwały nr III/23/2018 z 28.12.2018 r. dotyczącej przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Milówka 15.16. Bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego z dnia 31.12.2018 r. 15.17.Opinia RIO w sprawie zaciągnięcia przedmiotowego kredytu zostanie opublikowana niezwłocznie po otrzymaniu lecz nie później niż do dnia 02.12.2019 r na stronie BIP Gminy Milówka w zakładce przetargu. 16.Umowa kredytu zostanie sporządzona przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na jego koszt zgodnie z przepisami Ustawy Pzp oraz wszystkimi zastrzeżeniami zawartymi w SIWZ – (wzór umowy należy dołączyć do oferty). 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20. Miejsce realizacji: Gmina Milówka 21. Zamawiający przewiduje zastosowania procedury, o której mowa w art. 24 aa ustawy Pzp. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli wykaże, że: posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a w przypadku określonym w art.178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art.193 Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 3.2 Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki itp.), Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu, należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3.3 Pisemne zobowiązanie potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty(załączyć jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.4 Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 3.5 Wzór umowy kredytu. 3.6 Oświadczenie w zakresie RODO – zał. nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach