Przetargi.pl
”Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 100 000,00 zł ”

Gmina Chrzypsko Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-412 Chrzypsko Wielkie, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 951 011, , fax. 612 951 011
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzypsko Wielkie
    Główna 15
    64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie
    tel. 612 951 011, , fax. 612 951 011
    REGON: 63125926400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzypsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 100 000,00 zł ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie przez Gminę Chrzypsko Wielkie kredytu długoterminowego w wysokości 1 100 000,00 zł (jeden milion sto tysięcy 00/100 zł) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu (Uchwała nr IX/50/2019 Rady Gminy Chrzypsko Wielkie z dnia 28 czerwca 2019r.). W związku z powyższym podaje istotne warunki zamówienia publicznego : 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 100 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu 2. Sposób uruchomienia kredytu : kredyt uruchomiony w 1 transzy. 3. Okres kredytowania : 2019-2026 ( tj. od dnia uruchomienia transzy kredytu do dnia spłaty ostatniej raty odsetkowej ) 4. Karencja w spłacie kapitału : spłata kapitału będzie następować począwszy od marca 2020 roku 5. Okres spłaty kredytu: spłata kapitału będzie następowała kwartalnie, wg poniższego wyszczególnienia Nr raty Data Kwota: 1 31.03.2020 10 000,00, 2 30.06.2020 10 000,00, 3 30.09.2020 10 000,00, 4 31.12.2020 10 000,00, 5 31.03.2021 10 000,00, 6 30.06.2021 10 000,00, 7 30.09.2021 10 000,00, 8 31.12.2021 10 000,00, 9 31.03.2022 37 500,00, 10 30.06.2022 37 500,00, 11 30.09.2022 37 500,00, 12 30.12.2022 37 500,00, 13 31.03.2023 17 500,00, 14 30.06.2023 17 500,00, 15 29.09.2023 17 500,00, 16 29.12.2023 17 500,00, 17 29.03.2024 25 000,00, 18 28.06.2024 25 000,00, 19 30.09.2024 25 000,00, 20 31.12.2024 25 000,00, 21 29.03.2025 87 500,00, 22 28.06.2025 87 500,00, 23 30.09.2025 87 500,00, 24 31.12.2025 87 500,00, 25 29.03.2026 87 500,00, 26 28.06.2026 87 500,00, 27 30.09.2026 87 500,00, 28 31.12.2026 87 500,00, Razem 1 100 000,00 6. Sposób płatności odsetek : spłata odsetek od wykorzystanego kredytu płatna ostatniego dnia kwartału , z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie. 7. Odsetki będą naliczane od aktualnego zadłużenia. 8. Koszty obsługi kredytu stanowią : - nie przewiduje się naliczenia prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługą kredytu - kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach , za który odsetki są naliczane w oparciu o stawkę bazową WIBOR 3M ogłaszaną dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowaną o marżę banku. 9. Celem przygotowania oferty Wykonawca winien przyjąć stawki WIBOR 3M na dzień 09.08.2019 r. – 1,72%. 10. Przy naliczaniu odsetek przyjmujemy rok obejmujący 365/366 dni w roku przestępnym. 11. Zamawiający zastrzega, że jedynymi kosztami obsługi kredytu są wyłącznie koszty oprocentowania kredytu. 12. Forma zabezpieczenia kredytu : spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 13. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź w części, bez dodatkowych opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty kapitału odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej (zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 ze zm.) lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1- Formularz ofertowy, Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu - Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski oraz realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach