Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.700.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego

Gmina Miastkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-413 Miastkowo, ul. Łomżyńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 174 996 , fax. 86 217 49 96
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastkowo
    ul. Łomżyńska 32
    18-413 Miastkowo, woj. podlaskie
    tel. 862 174 996, fax. 86 217 49 96
    REGON: 45066995000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.700.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego 2. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: 1)Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia spłaty ostatniej raty tj. do dnia 31.12.2025 r. 2)Spłata kredytu w ratach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca. Wysokość pierwszej raty miesięcznej wynosi 23.619,00 zł, natomiast kolejnych- 23.611,00 zł. 3)Wykonawca dokona uruchomienia kredytu w terminie zgodnym z przedstawioną ofertą, nie dłuższym niż 5 dni po wydaniu pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego . Wykonawca uruchomi środki kredytu bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającemu rozpatrzeniu. Uruchomienie kredytu następuje przelewem na r-k Kredytobiorcy 21 8757 1037 1300 0055 2000 0010w BS Łomża, na pisemne zlecenie Zamawiającego. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej. Wykonawca nie pobierze prowizji z tytułu uruchomienia kredytu.4)Termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2019 r. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z niewykorzystanej części kredytu.5) Zabezpieczenie kredytu- weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy 6)Koszt kredytu będą stanowić: oprocentowanie kredytu- zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o 1-miesięczny wskaźnik WIBOR 1M z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych i niezmienną przez cały okres obowiązania umowy. 7) Oprocentowanie kredytu będzie ustalone według zmiennej stopy procentowej oparte na stawce WIBOR 1M (z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki) + stała marża banku w okresie kredytowania 8) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego, przy czym pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia uruchomienia kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, zaś ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 9) Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie nalicza żadnej prowizji przygotowawczej i od udzielonego kredytu. 10) Zamawiający oświadcza, że jest rzetelnym Klientem i z zaciągniętych zobowiązań wywiązuje się terminowo. W dotychczasowej współpracy z Bankami prowadzącymi rachunki kredytowe i podstawowe nie wystąpiły zajęcia komornicze ani administracyjne. Zamawiający nie posiada zobowiązań pozabilansowych, zobowiązań wobec podmiotów powiązanych, zaległości wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Zamawiający nie udzielił gwarancji i poręczeń oraz nie korzysta z wykupu wierzytelności. Zamawiający nie był emitentem papierów wierzycielskich. Zamawiający nie korzysta leasingu, factoringu, forfaitingu. 11) Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy, nie później niż do dnia 31.12.2019 r. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu 13) W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami z tego tytułu, a odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty. Zamawiający nie ma obowiązku powiadamiać Wykonawcy o zamiarze wcześniejszej spłaty. 14) Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz. U, z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178. Ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art.193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach