Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 44350 Gorzyce, ul. Kościelna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4513056 w.11
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Kościelna 15
    44350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 32 4513056 w.11
    REGON: 27625872400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia na: 1) kredyt długoterminowy w wysokości 1.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów, 2) waluta – PLN, 3) sposób uruchomienia kredytu - w jednej transzy, wypłacany w terminie określonym w ofercie wykonawcy (nie dłużej niż do 5 dni roboczych) od dnia odebrania przez bank zapotrzebowania na jej uruchomienie, na rachunek bieżący Gminy Gorzyce. Forma powiadomienia ustalona w umowie zawartej z bankiem – dopuszcza się formę papierową, poprzedzoną mailem lub faxem na wskazany w umowie adres mailowy i numer faxu. Liczy się data otrzymania przez bank faxu lub maila, 4) kredyt zostanie ostatecznie wykorzystany do dnia 31.12.2017 roku, 5) okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia całkowitej spłaty kredytu, tj. do dnia 31.12.2023 r., 6) spłata kredytu – wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ – (od 31.03.2019r. - 31.12.2023r.), na rachunek wskazany przez bank w umowie, 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych obciążeń/kosztów, 8) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany harmonogramu spłat rat kredytu, oraz ostatecznej daty spłaty kredytu, bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu (w tym opłat za sporządzenie aneksu do umowy), 9) oprocentowanie ma być ustalane w oparciu o wskaźnik “WIBOR 1M” oraz marżę określoną przez Wykonawcę, obliczane od bieżącego stanu zadłużenia, 10) zmiana wysokości oprocentowana dopuszczalna jest w przypadku zmiany średniej stawki „WIBOR 1M”, 11) do naliczania odsetek należy przyjąć, że miesiąc i rok ma rzeczywistą liczbę dni, 12) spłata odsetek wg harmonogramu, w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału. Jeżeli ostatni dzień kwartału przypada na dzień wolny od pracy – w kolejnym dniu roboczym, 13) do naliczania odsetek należy przyjąć, że miesiąc i rok ma rzeczywistą liczbę dni, 14) odsetki od kredytu przeterminowanego nie mogą być wyższe niż odsetki ustalone w umowie kredytowej, powiększone o dwa punkty procentowe, 15) sposób zabezpieczenia - weksel własny in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (t.j. Dz.U.2016.1988 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty wg zał. Nr 1, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. Nr 2, 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg Zał. nr 3. 2. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Oferta podmiotów występujących wspólnie: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 2) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, warunek posiadania zezwolenia na wykonywanie czynności bankowych musi spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt 3) i 4) (wg załącznika 2 i 3 do SIWZ) składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach