Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 7 770 224,00 PLN

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 897 550 031
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 897 550 031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 7 770 224,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na: Udzieleniu i obsłudze kredytudługoterminowego w łącznej wysokości 7 770 224,00 PLN. 2. Zamówienie, na łączną kwotę kredytu wwysokości 7 770 224,00 PLN, przeznacza się na finansowanie planowanego deficytu budżetu, spłatęwcześniej zaciągniętych zobowiązań i wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środkówpochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Zamówienie składa się z dwóch części. 2.1.Część I – Kredyt wwysokości 3 857 733,00 PLN. Kredyt na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środkówpochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 2.2. Część II – Kredyt w wysokości 3 912 491,00 PLN. Kredyt nafinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 3 912 491,00 PLN z przeznaczeniem na wkład własnydo realizowanego zadania pn.: „Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych irekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębieparku” 3.1Termin i wartość spłaty kredytu: załącznik nr 6 - Termin i wartość spłat kredytu 3.2Termin przekazania transz kredytu: załącznik nr 7 – Harmonogram uruchomienia transz kredytu dla potrzeb wyliczenia ceny oferty 3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez podania przyczyny i bez poniesienia dodatkowych opłat. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich części:3.4.1.Odsetki naliczane są w okresach miesięcznych od faktycznie wykorzystanych środków i płatne do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Bank prześle informację o przypadających do zapłaty odsetkach za dany okres rozliczeniowy. 3.4.2. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 3.4.3. Bank nie pobierze prowizji przygotowawczej. 3.4.4.Bank nie pobierze prowizji od zaangażowania kredytu. 3.4.5.Marża banku będzie spłacana wraz z oprocentowaniem kredytu. 3.4.6.Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale. 3.4.7. Bank będzie przedkładał zamawiającemu, w terminie siedmiu dni po zakończonym miesiącu, informację o aktualnym stanie zadłużenia oraz szacowanych niewymagalnych odsetkach przypadających do zapłaty do końca okresu kredytowania (forma papierowa lub elektroniczna na adres e-mail: skarbnik@ugreszel.pl 3.4.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 3.4.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wydłużenie terminu spłaty kredytu wymaga zgodnych oświadczeń woli Zamawiającego i Wykonawcy dla swej ważności w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy. 3.4.10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości rat, w poszczególnych latach, przyjętych do spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat. 3.4.11.Prawne zabezpieczeniem kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.3.4.12. Na cenę kredytu składa się: a) oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 1M. Dla porównywalności ofert w ofercie należy przyjąć WIBOR 1M wg notowań na dzień 08.02.2019 r. b) marża banku - stała w okresie spłaty kredytu,3.4.13. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone w PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium:- Część 1 w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100) - Część 2 w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100)Wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty. 2.Wadium może być wnoszone w jednej z kilku form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego,4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Nr rachunku 20 8851 0008 2001 0000 0101 0004 dopiskiem „Wadium znak sprawy TB.271.6.2019.ZP”5.W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu wniesienia wadium opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia należy złożyć w formie elektronicznej wraz z ofertą. 6.Dokument wadium winien zawierać zobowiązanie do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku ubezpieczającego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w przepisie art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy pzp. 7.Wadium będzie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy pzp. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w ofercie przez Wykonawcę. 8.Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli : Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2017, poz.1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe, lub inny dokument, z którego wynika takie zezwolenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach