Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek zaplanowanych do spłaty w 2018 r. 2. Wykorzystanie kredytu nastąpi w terminie do dnia 31.12.2018 r. 3. Uruchomienie kredytu następować będzie jednorazowo lub w transzach na podstawie każdorazowej dyspozycji Gminy Sławków. 4. Okres karencji w spłacie kapitału do 30.03.2019 r. Karencja nie dotyczy spłat odsetek. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości lub części kredytu. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu prowizji i odsetek jedynie od kwoty wykorzystanego kredytu. 6. Spłata kredytu nastąpi w okresie od 31.03.2019 do 31.12.2029 r. 7. Zamawiający zobowiązuje się dokonać spłaty zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu w następujących ratach: - w 2019 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 3 000,00 zł, - w 2020 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 3 000,00 zł, - w 2021 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 3 000,00 zł, - w 2022 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 6 000,00 zł, - w 2023 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 30 000,00 zł, - w 2024 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 30 000,00 zł, - w 2025 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 30 000,00 zł, - w 2026 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 30 000,00 zł, - w 2027 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 30 000,00 zł, - w 2028 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 30 000,00 zł, - w 2029 r. – 4 równe raty, każda w wysokości 30 000,00 zł. 8. Za okres obrachunkowy przyjmuje się 365/366 dni. 9. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia i będą podlegać spłacie począwszy od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie całości kredytu, bądź transzy kredytu. 10. Wysokość oprocentowania będzie określona w następujący sposób: WIBOR 1M plus marża banku stała na cały okres spłaty kredytu. 11. Spłata odsetek następować będzie w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, przy czym Zamawiający przyjmuje, że jeżeli termin ten przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy za ostatni dzień uważa się dzień poprzedzający dzień lub dni wolne od pracy z uwzględnieniem dni wolnych w ich naliczaniu. Powyższy sposób naliczania odsetek ma zastosowanie do umowy kredytowej i do obliczania ceny (kosztu) kredytu w celu porównywalności ofert. 12. Raty kapitałowe będą płatne ostatniego dnia każdego kolejnego kwartału, a jeżeli termin ten przypadał będzie na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy za ostatni dzień uważa się dzień poprzedzający dzień lub dni wolne od pracy. Powyższy sposób spłat rat kapitałowych ma zastosowanie do umowy kredytowej i do obliczania ceny (kosztu) kredytu w celu porównywalności ofert. 13. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku naliczenia przez Wykonawcę jednorazowej prowizji za uruchomienie kredytu, jej wysokość nie może przekroczyć wysokości 1% uruchamianego kredytu. Łączna wartość prowizji z tego tytułu może wynieść maksymalnie 9 000,00 zł. 14. W przypadku naliczenia przez Wykonawcę jednorazowej prowizji za uruchomienie kredytu, Zamawiający zobowiązuje się ją zapłacić do dnia uruchomienia wnioskowanej transzy lub całości kredytu. 15. Zamawiający informuje, iż skarbnik miasta nie złoży kontrasygnaty na wekslu in blanco, natomiast złoży kontrasygnatę na deklaracji wekslowej. 16. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki naliczane będą za faktyczny okres kredytowania, tj. do dnia spłaty ostatniej raty kredytu. 17. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą (bankiem), a Zamawiającym (kredytobiorcą) będą dokonywane w polskich złotych. 18. Wykonawca bez wezwania i bezpłatnie wystawi potwierdzenie spłaty kredytu dla Zamawiającego, po całkowitej spłacie kredytu oraz zwróci weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 19. Zamawiający nie przewiduje wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a, tj. wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 20. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: DB PBC O / Sławków 36 1910 1048 2106 2329 6190 0005 W tytule przelewu należy umieścić opis: Wpłata wadium nr sprawy ZZ.II.271.12.2018 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. W przypadku dołączenia do oferty zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium, Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ), b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, c) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach