Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 450 000,00 zł

Gmina Udanin ogłasza przetarg

  • Adres: 55-340 Udanin, Udanin 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76/ 8709222 , fax. 0-76/8709242
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Udanin
    Udanin 26 26
    55-340 Udanin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76/ 8709222, fax. 0-76/8709242
    REGON: 39064810900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 450 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest a) Kredyt długoterminowy w walucie PLN, b) Kwota kredytu o równowartości 450.000,00 zł (słownie czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) c) Wypłata kredytu - jednorazowa d) Okres spłaty kredytu - 5 lat w okresach kwartalnych w następujących terminach: 1. 31.03.2010 - 22.500,00 zł. 2. 30.06.2010 - 22.500,00 zł. 3. 30.09.2010 - 22.500,00 zł. 4. 31.12.2010 - 22.500,00 zł. 5. 31.03.2011 - 22.500,00 zł. 6. 30.06.2011 - 22.500,00 zł. 7. 30.09.2011 - 22.500,00 zł. 8. 31.12.2011 - 22.500,00 zł. 9. 31.03.2012 - 22.500,00 zł. 10. 30.06.2012 - 22.500,00 zł. 11. 30.09.2012 - 22.500,00 zł. 12. 31.12.2012 - 22.500,00 zł. 13. 31.03.2013 - 22.500,00 zł. 14. 30.06.2013 - 22.500,00 zł. 15. 30.09.2013 - 22.500,00 zł. 16. 31.12.2013 - 22.500,00 zł. 17. 31.03.2014 - 22.500,00 zł. 18. 30.06.2014 - 22.500,00 zł. 19. 30.09.2014 - 22.500,00 zł. 20. 31.12.2014 - 22.500,00 zł. RAZEM 450.000,00 zł e) Spłata odsetek - w okresach 1 - miesięcznych przypadać będzie na ostatni dzień każdego miesiąca. f) Cena czyli całkowity koszt kredytu wyrażona w złotych obejmuje kwotę: WIBOR-1M określony procentowo plus marża banku plus prowizja przygotowawcza. g) W celu przygotowania ofert ustala się termin uruchomienia kredytu na dzień 23.11.2009r. h) Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 30.11.2009r. i) Jednorazowa prowizja bankowa, będzie wpłacona na rachunek banku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 03 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak 1. Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo Zamówień Publicznych - wg zał. nr 2 do SIWZ 3. Aktualny wypis z rejestru sądowego firmy i ST atutu Oferenta ze wskazaniem osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Projekt umowy kredytowej przygotowany przez bank.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udanin.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach