Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów.

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (55) 221 02 00, , fax. (55) 221 02 10
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (55) 221 02 00, , fax. (55) 221 02 10
    REGON: 52649800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów. 1)Zaciągnięcie i spłata kredytu nastąpi w złotych polskich (PLN), a w przypadku wejścia Polski do strefy EURO, przewalutowanie kredytu nastąpi bez dodatkowych opłat. 2)Wysokość kredytu: 2 100 00,00 zł (słownie: dwa miliony sto tysięcy złotych 00/100). 3)Okres karencji w spłacie odsetek do 30 grudnia 2020r. 4)Okres karencji w spłacie rat kapitałowych do 30 marca 2029r. 5)Spłata rat kapitałowych od 31.03.2029r. do 31.12.2031r. tj. po upływie karencji w następujących kwotach i terminach a)do dnia 31 03.2029r. w kwocie 275 000,00 zł. b)do dnia 30.06.2029r. w kwocie 275 000,00 zł. c)do dnia 30.09.2029r. w kwocie 275 000,00 zł. d)do dnia 31.12.2029r. w kwocie 275 000,00 zł. e)do dnia 31.03.2031r. w kwocie 250 000,00 zł. f)do dnia 30.06.2031r. w kwocie 250 000,00 zł. g)do dnia 30.09.2031r. w kwocie 250 000,00 zł. h)do dnia 31.12.2031r. w kwocie 250 000,00 zł. 6)Kredyt będzie udzielony w dwóch transzach w wysokościach uwarunkowanych aktualnymi potrzebami Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2020r., uruchamianych na wniosek (zlecenie) i uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. (Dla celów sporządzenia oferty należy założyć dzień 1 grudnia 2020r. jako dzień uruchomienia kredytu w kwocie 2 100 000,00 PLN) Kredyt będzie postawiony do dyspozycji Zamawiającego maksymalnie w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2020 r. Ostateczny termin uruchomienia kredytu przypada na dzień 30.12.2020 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności objętej zamówieniem tj. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( t.j. Dz. U. z 2019 r., 2357 ze zm.) oraz musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 2357 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Symulacja kosztu kredytu sporządzona zgodnie z zapisami § 12 niniejszej IDW Rozdziału I SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SIWZ 5)Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 4 do IDW Rozdziału II SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach