Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (55) 221 02 00, , fax. (55) 221 02 10
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (55) 221 02 00, , fax. (55) 221 02 10
    REGON: 52649800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań 1.1 Zaciągnięcie i spłata kredytu nastąpi w złotych polskich (PLN), a w przypadku wejścia Polski do strefy EURO, przewalutowanie kredytu nastąpi bez dodatkowych opłat. 1.2 Wysokość kredytu: 2 100 000,00 zł (słownie: dwa miliony sto tysięcy złotych 00/100). 1.3. Okres karencji w spłacie odsetek do 30 grudnia 2020r. 1.4 Okres karencji w spłacie rat kapitałowych do 30 marca 2021r. 1.5 Spłata rat kapitałowych nastąpi w 40 kwartalnych ratach płatnych od 31.03.2021 tj. po upływie karencji w następujących kwotach i terminach 1) 31.03.2021r. w kwocie 50 000,00 zł. 2) 30.06.2021r. w kwocie 50 000,00 zł. 3) 30.09.2021r. w kwocie 50 000,00 zł. 4) 31.12.2021r. w kwocie 50 000,00 zł. 5) 31 03.2022r. w kwocie 12 500,00 zł. 6) 30.06.2022r. w kwocie 12 500,00 zł. 7) 30.09.2022r. w kwocie 12 500,00 zł. 8) 31.12.2022r. w kwocie 12 500,00 zł. 9) 31 03.2023r. w kwocie 20 000,00 zł. 10) 30.06.2023r. w kwocie 20 000,00 zł. 11) 30.09.2023r. w kwocie 20 000,00 zł. 12) 31.12.2023r. w kwocie 20 000,00 zł. 13) 31 03.2024r. w kwocie 80 000,00 zł. 14) 30.06.2024r. w kwocie 80 000,00 zł. 15) 30.09.2024r. w kwocie 80 000,00 zł. 16) 31.12.2024r. w kwocie 80 000,00 zł. 17) 31.03.2025r. w kwocie 50 000,00 zł. 18) 30.06.2025r. w kwocie 50 000,00 zł. 19) 30.09.2025r. w kwocie 50 000,00 zł. 20) 31.12.2025r. w kwocie 50 000,00 zł. 21) 31 03.2026r. w kwocie 25 000,00 zł. 22) 30.06.2026r. w kwocie 25 000,00 zł. 23) 30.09.2026r. w kwocie 25 000,00 zł. 24) 31.12.2026r. w kwocie 25 000,00 zł. 25) 31.03.2028r. w kwocie 50 000,00 zł. 26) 30.06.2028r. w kwocie 50 000,00 zł. 27) 30.09.2028r. w kwocie 50 000,00 zł. 28) 31.12.2028r. w kwocie 50 000,00 zł. 29) 31 03.2029r. w kwocie 225 000,00 zł. 30) 30.06.2029r. w kwocie 225 000,00 zł. 31) 30.09.2029r. w kwocie 125 000,00 zł. 32) 31.12.2029r. w kwocie 125 000,00 zł. 33) 31.03.2030r. w kwocie 37 500,00 zł. 34) 30.06.2030r. w kwocie 37 500,00 zł. 35) 30.09.2030r. w kwocie 37 500,00 zł. 36) 31.12.2030r. w kwocie 37 500,00 zł. 37) 31.03.2031r. w kwocie 25 000,00 zł. 38) 30.06.2031r. w kwocie 25 000,00 zł. 39) 30.09.2031r. w kwocie 25 000,00 zł. 40) 31.12.2031r. w kwocie 25 000,00 zł. 1.6 Kredyt będzie udzielony w dwóch transzach w wysokościach uwarunkowanych aktualnymi potrzebami Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2020r., uruchamianych na wniosek (zlecenie) i uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. (Dla celów sporządzenia oferty należy założyć dzień 7 grudnia 2020r. jako dzień uruchomienia kredytu w kwocie 2 100 000,00 PLN) Kredyt będzie postawiony do dyspozycji Zamawiającego maksymalnie w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy do dnia do dnia 30 grudnia 2020 r. Ostateczny termin uruchomienia kredytu przypada na dzień 30.12.2020r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności objętej zamówieniem tj. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( t.j. Dz. U. z 2019 r., 2357 ze zm.) oraz musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 2357 ze zm.). Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Symulacja kosztu kredytu sporządzona zgodnie z zapisami § 12 niniejszej IDW Rozdziału I SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SIWZ 5)Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 4 do IDW Rozdziału II SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach