Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.515.000,00 zł

Gmina Błażowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36030 Błażowa, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17/2297119 , fax. 172 297 077
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błażowa
    Plac Jana Pawła II 1
    36030 Błażowa, woj. podkarpackie
    tel. 17/2297119, fax. 172 297 077
    REGON: 69058199100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.blazowa.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.515.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.515.000,00 złotych (słownie: dwa miliony pięćset piętnaście tysięcy złotych 0/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów długoterminowych w kwocie 1.370.000,00 złotych oraz planowanego deficytu budżetu Gminy Błażowa powstałego w związku z realizacją nowych zadań w kwocie 1.145.000,00 złotych, zapisanego w uchwale Rady Miejskiej w Błażowej Nr L/251/2018 z dnia 21 czerwca 2018 r. z terminem spłaty w latach 2019 - 2025. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w całości bez konieczności zapłaty z tego tytułu odsetek i innych obciążeń. Odsetki, prowizje oraz inne opłaty banku będą naliczane wyłącznie od wykorzystanej kwoty kredytu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu o dodatkowe 3 lata bez konieczności zapłaty z tego tytułu innych obciążeń i prowizji z wyjątkiem odsetek liczonych wg. formuły takiej jak przed okresem wydłużenia bez zmiany wysokości marży. W przypadku wydłużenia Zamawiający zobowiązany będzie do przedstawienia w tym zakresie dodatkowej Uchwały Rady Miejskiej oraz stosownej opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej. 5. Zamawiający, wyłącznie w celu obliczenia kosztu udzielenia kredytu, ustala datę 2018-10-30 jako hipotetyczną datę uruchomienia kredytu. Data ta nie jest wiążąca dla Kredytobiorcy w rzeczywistym uruchomieniu kredytu i służy jedynie zachowaniu porównywalności składanych ofert. 6. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 1M z dnia 2018-09-04 w wysokości 1,64 %. Marża, prowizje oraz inne opłaty banku w całym okresie kredytowania nie mogą ulec zmianie. Zmiana oprocentowania może nastąpić raz w miesiącu i musi być spowodowana zmianą stawki WIBOR 1M obowiązującej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedniego. W przypadku wzrostu oprocentowania, wzrost może nastąpić najwyżej o taki procent, o jaki wzrośnie stawka WIBOR 1M. 7. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Waluta kredytu: PLN. 2) Kwota kredytu: 2.515.000,00 zł. 3) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2025 r. 4) Wpływ środków – kredyt zostanie uruchomiony w transzach. Dokładny czas uruchomienia i kwota transz kredytu zostaną określone przez Zamawiającego w oparciu o pisemną dyspozycję o uruchomienie transzy kredytu, która zostanie złożona Wykonawcy za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, na numer faksu lub adres e-mail wskazany w umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Uruchomienie kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu pięciu dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie złożona Wykonawcy pisemna dyspozycja Zamawiającego o uruchomienie transzy kredytu. Poprzez uruchomienie kredytu rozumie się wpływ środków finansowych na rachunek bankowy Zamawiającego. 5) Okres karencji w spłacie kredytu: do dnia 28.02.2019 r. 6) Okres karencji w spłacie odsetek: brak karencji. 7) Spłata kapitału kredytu w następujących terminach i kwotach: Lp. Data spłaty kapitału Kwota spłaty kapitału w PLN 1 28.02.2019 5 000,00 zł 2 31.05.2019 5 000,00 zł 3 31.08.2019 5 000,00 zł 4 30.11.2019 5 000,00 zł 5 29.02.2020 5 000,00 zł 6 31.05.2020 5 000,00 zł 7 31.08.2020 5 000,00 zł 8 30.11.2020 5 000,00 zł 9 28.02.2021 5 000,00 zł 10 31.05.2021 5 000,00 zł 11 31.08.2021 5 000,00 zł 12 30.11.2021 5 000,00 zł 13 28.02.2022 5 000,00 zł 14 31.05.2022 5 000,00 zł 15 31.08.2022 5 000,00 zł 16 30.11.2022 5 000,00 zł 17 28.02.2023 115 000,00 zł 18 31.05.2023 115 000,00 zł 19 31.08.2023 115 000,00 zł 20 30.11.2023 115 000,00 zł 21 29.02.2024 250 000,00 zł 22 31.05.2024 250 000,00 zł 23 31.08.2024 250 000,00 zł 24 30.11.2024 250 000,00 zł 25 28.02.2025 243 750,00 zł 26 31.05.2025 243 750,00 zł 27 31.08.2025 243 750,00 zł 28 30.11.2025 243 750,00 zł Razem: 2 515 000,00 zł 8) Spłata odsetek: miesięcznie, do końca miesiąca, którego dotyczy spłata po wcześniejszym otrzymaniu noty odsetkowej od Wykonawcy. Odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia, a przy ich naliczaniu przyjmuje się że rok ma 365, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 9) Wysokość prowizji przygotowawczej (obejmującej koszt rozpatrzenia wniosku): 0%. 10) Wysokość prowizji od przedterminowo spłaconej kwoty kredytu lub jego raty: 0%. 11) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy o tym fakcie. W takim przypadku odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty więcej niż jednej raty kwartalnie bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy o tym fakcie. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu spłaty zaciągniętego kredytu na warunkach nie gorszych niż podane w ofercie Wykonawcy. 15) Wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostaną uwzględnione w niezmiennej stawce procentowej marży Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.) lub inny dokument, z którego wynika takie zezwolenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ, do którego należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ, 2) pełnomocnictwa – jeśli są wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3) dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem ust 4. 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach