Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.856.443,18 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Rokiciny ogłasza przetarg

  • Adres: 97221 Rokiciny, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 195 010 , fax. 447 195 012
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokiciny
    ul. Tomaszowska 9
    97221 Rokiciny, woj. łódzkie
    tel. 447 195 010, fax. 447 195 012
    REGON: 59064822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.856.443,18 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego 2. Kwota i waluta kredytu – 1.856.443,18 zł 3. Uruchomienie kredytu będzie następowało w transzach, w kwotach i w terminach wskazanych przez Zmawiającego we wniosku na ………. dni (Wykonawca wskazuje w ofercie liczbę dni uruchomienia kredytu) przed planowanym uruchomieniem kolejnej transzy kredytu przekazując informację pismem, faxem lub e-mailem podanym przez Wykonawcę w umowie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do pozostawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po podpisaniu umowy do 27 grudnia 2017 roku. 5. Pierwsza spłata raty kapitałowej 31.01.2018 roku, kolejne spłaty rat kapitałowych następować będą w okresach miesięcznych według harmonogramu w złotych, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: PBS Tomaszów Maz./Filia Rokiciny 94 8985 0004 0090 0905 2777 0103 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez wykonawcę. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 6. Zwrot wadium – zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 7. Zatrzymanie wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzuceni-art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2016r. poz 1988 z późn. zm.) tj. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenia działalności bankowej lub inny równoważny dokument, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach