Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.399.388 PLN gminie Czarny Dunajec

Gmina Czarny Dunajec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48182613540 , fax. +48182613530
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Dunajec
    Józefa Piłsudskiego 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. +48182613540, fax. +48182613530
    REGON: 49189216200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.399.388 PLN gminie Czarny Dunajec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.399.388 PLN (słownie: jeden milion trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta osiemdziesiąt osiem złotych 00/00) dla Gminy Czarny Dunajec z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3. Uruchomienie kredytu będzie następować w złotych polskich (PLN), w formie bezgotówkowej poprzez realizację dyspozycji Zamawiającego. 4. Uruchomienie kredytu może nastąpić na podstawie pisemnej dyspozycji na formularzu Wykonawcy. 5. Pobranie kredytu: w jednej transzy, płatnej na konto Gminy Czarny Dunajec do dnia: 31/12/2019r. 6. Koszt kredytu stanowić będą: - odsetki wg zmiennej stopy procentowej wg WIBOR 3M - stała marża banku wyrażona w ofercie Banku 7. Spłata kredytu nastąpi w latach 2020-2029, w 10-ciu ratach zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne inne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie. 9. Oprocentowanie będzie podlegało zmianom co kwartał pierwszego dnia miesiąca danego kwartału a nowa stawka WIBOR 3M będzie z dnia zmiany oprocentowania (tj. z pierwszego miesiąca danego kwartału). 10. Spłata rat kredytu oraz odsetek stanowiących sumę zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Bank w oparciu o stawkę WIBOR 3M i stałej marży Banku – następować będzie w ostatnim dniu roboczym w danym kwartale, zgodnie z harmonogramem płatności. 11. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni a liczba dni w roku przestępnym wynosi 366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy, tym samym nie wymaga jej aneksowania. 12. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo, bez ponoszenie jakichkolwiek dodatkowych opłat i kosztów, do: - wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu, - rezygnacji z pobrania części kredytu - zmiany warunków spłaty kredytu tj. terminów i wysokości rat kredytu W takich przypadkach Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat lub prowizji, a pozostałą kwotę należną do spłaty rozłoży na raty zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. W przypadku spłaty całości kredytu lub jego części przed terminem, oprocentowanie będzie liczone za okres faktycznego korzystania z kredytu. 13. Wykorzystanie kredytu nastąpi zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. 14. Wszelkie materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 15. Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca nie ma prawa żądać żadnych prowizji i opłat, w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzysta całości kredytu postawionego do dyspozycji. 16. Wykonawca do oferty winien załączyć projekt umowy. Zamawiający zaakceptuje treść umowy kredytowej stosowanej w swej działalności przez kredytodawcę pod warunkiem, że będzie ona zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 17. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 91 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.). zwaną dalej ustawą pzp, stosuje się kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert z uwagi na określone w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku Prawo Bankowe (tj. Dz.U. z 2018 poz. 2187 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – tylko w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty – którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące wskazania części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz z podaniem nazw firm będących podwykonawcami (o ile są znani) [art. 36b ust. 1 ustawy pzp] - załącznik nr 6 do SIWZ; 4) Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach