Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1000000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Goraj

Urząd Gminy Goraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-450 Goraj, ul. Bednarska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 858 002 , fax. 846 858 118
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goraj
    ul. Bednarska 1
    23-450 Goraj, woj. lubelskie
    tel. 846 858 002, fax. 846 858 118
    REGON: 54054100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1000000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Goraj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1000000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Goraj. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kredytu w kwocie niższej. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał dodatkowych opłat lub prowizji. 3) Kredyt zostanie udzielony w walucie polskiej. 4) Udostępnienie kredytu nastąpi nie później niż w terminie 3 dni po dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania kredytu w kilku transzach zgodnie z jego zapotrzebowaniem z równoczesnym zastrzeżeniem, że maksymalny okres wykorzystania kredytu upływa z dniem 27 grudnia 2019r.Dla potrzeb procedury przetargowej należy przyjąć, że kredyt będzie płatny w jednej transzy, uruchomiony dnia 27.12.2019 r.. 5) Karencja w spłacie kredytu będzie obejmować okres od uruchomienia kredytu do dnia 31.03.2020 r. 6) Okres spłaty kredytu 31.03.2020 r. do 31.12.2029 r. Harmonogram spłaty kredytu w poszczególnych okresach zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat. 7) Spłata odsetek od niespłaconej części kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przez wykonawcę/bank. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych i płatne w okresach kwartalnych w terminie do 10-tego dni miesiąca następującego po zakończeniu kwartału. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty. 8) Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M, przyjętej z ostatniego dnia roboczego kwartału za który odsetki są naliczane, powiększone o oferowaną marżę wykonawcy/banku, która jest stała przez cały okres umowy. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Liczba bazowa dni w roku 365. Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Jeżeli data spłaty rat kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, iż termin został dotrzymany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w harmonogramie spłat. Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 31 października 2019 r. w wysokości 1,71%. Przyjęta stawka WIBOR 3M z dnia 31 października 2019 r. będzie służyła jedynie do porównania złożonych ofert. 9) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” 10) W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający załącza do SIWZ niżej wymienione dokumenty: a) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez gminę Goraj z dnia 6 listopada 2019 r., b) Sprawozdanie Rb-Z za III kw. 2019 r., c) Sprawozdanie Rb-NDS za III kw. 2019 r., d) Wieloletnia prognoza finansowa - prognoza kwoty długu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski udzielone przez Komisję Nadzoru Bankowego, a także realizację usług objętych niniejszym zamówieniem, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach