Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Solec-Zdrój w kwocie 3 788 000 złotych

Gmina Solec - Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-131 Solec-Zdrój, ul. 1 Maja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3776039 , fax. 41 3776022
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec - Zdrój
    ul. 1 Maja 10
    28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3776039, fax. 41 3776022
    REGON: 29101075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Solec-Zdrój w kwocie 3 788 000 złotych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Solec-Zdrój w kwocie 3 788 000 złotych. Zamawiający zastrzega następujące warunki kredytowania: 1. Wypłata kredytu nastąpi w transzach lub jednorazowo na żądanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od złożenia dyspozycji i będzie dokonana w okresie od 1 lipca do 31 października 2019r. 2. Okres kredytowania - od dnia wypłaty kredytu do 30.09.2026r. 3. Płatność odsetek – kwartalnie, do 10 dnia miesiąca za ubiegły kwartał. 4. Oprocentowanie kredytu zmienne w wysokości: zmienna stopa procentowa WIBOR 1 M liczona jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy + niezmienna stała marża banku. Kredytobiorca nie ponosi innych niż marża kosztów z tytułu zaciągniętego kredytu. 5. Spłata kapitału w ratach zgodnie z harmonogramem spłat będącym załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 7. Prawo Kredytobiorcy do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 8. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 9. Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, Za miesiąc przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. 10. Zabezpieczeniem kredytu jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową opatrzone kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Nie dopuszcza się złożenia oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się egzekucji. 11. Walutą kredytu jest złoty polski. Zamawiający mając na uwadze przedmiot zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) lub dokumenty równoważne potwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności bankowych. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – tylko w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty określone w sekcji 14 Opis sposobu przygotowania ofert Tom I SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach