Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie w roku 2019 wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Wolbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-320 Wolbórz, Pl. Jagiełły
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 164 251, , fax. 446 164 241
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
    Pl. Jagiełły 28
    97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 446 164 251, , fax. 446 164 241
    REGON: 59064785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie w roku 2019 wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na finansowanie w roku 2019 wcześniej zaciągniętych zobowiązań”. 1. CPV 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu. 2. Okres kredytowania - 52 miesiące. 3. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do 29 marca 2020 r. 4. Zamawiający przewiduje wykorzystanie kredytu w jednej transzy do dnia 16 września 2019 r. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu uruchomienia i wysokości transzy kredytu. Zmiana taka nie może pociągnąć za sobą dodatkowych opłat i prowizji ze strony Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów). 7. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 2 110 000,00 zł, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 8. Spłata rat kapitałowych kredytu dokonywana będzie w następujących terminach i wysokościach: ROK 2020 I rata - 27 500,00 PLN do 29.03.2020 r. II rata - 27 500,00 PLN do 29.06.2020 r. III rata - 27 500,00 PLN do 29.09.2020 r. IV rata - 27 500,00 PLN do 29.12.2020 r. ROK 2021 I rata - 125 000,00 PLN do 29.03.2021 r. II rata - 125 000,00 PLN do 29.06.2021 r. III rata - 125 000,00 PLN do 29.09.2021 r. IV rata - 125 000,00 PLN do 29.12.2021 r. ROK 2022 I rata - 150 000,00 PLN do 29.03.2022 r. II rata - 150 000,00 PLN do 29.06.2022 r. III rata - 150 000,00 PLN do 29.09.2022 r. IV rata - 150 000,00 PLN do 29.12.2022 r. ROK 2023 I rata - 225 000,00 PLN do 29.03.2023 r. II rata - 225 000,00 PLN do 29.06.2023 r. III rata - 225 000,00 PLN do 29.09.2023 r. IV rata - 225 000,00 PLN do 29.12.2023 r. 9. Odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca. 10. Odsetki z tytułu kredytu naliczane będą w oparciu o wartość średnią stawki WIBOR 3M z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy plus stała marża banku. Koszt kredytu należy wyliczyć według średniej wartości stawki WIBOR 3M za miesiąc lipiec 2019 r. (1,72 %). 11. Odsetki od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu. 12. Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Do obsługi kredytu może zostać otwarty rachunek techniczny - bez opłat i prowizji. 13. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Zamawiający zakłada refundację już poniesionych wydatków na spłatę rat kredytów i pożyczek. 15. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt.5 k.p.c. 16. Na rachunkach bankowych Gminy nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 17. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 18. W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych. 19. Gmina Wolbórz nie posiada wymagalnych i nie wymagalnych zobowiązań z tytułu poręczeń i gwarancji. 20. W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków. 21. Forma przekazania kredytu: bezgotówkowa, na rachunek podstawowy budżetu Gminy Wolbórz. 22. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian umowy w drodze aneksów: - zmianę harmonogramu spłaty kredytu w przypadku, gdy będzie to korzystniejsze dla kondycji finansowej Zamawiającego, - zmianę terminu spłaty kredytu, jeżeli będzie to korzystniejsze dla Zamawiającego, 23. Materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ. 24. Wartość zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów ogółem, planowana na koniec 2019 roku wynosi: 9 243 000,00 zł. Wykaz tytułów dłużnych (zgodnie z już podpisanymi umowami) zawiera „Informacja o zadłużeniu na dzień 31 lipca 2019 r.” punkt 10 Załącznika Nr 4 do SIWZ. 25. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców informacji w postaci przetworzonej według wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania. Dokumenty, jakie Wykonawcy mogą uzyskać od Zamawiającego będą miały formę wyłącznie dokumentów źródłowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy),projekt umowy opracowany zgodnie z zapisami rozdziału 22 SIWZ, grupa kapitałowa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach