Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2011

Gmina Wolbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-320 Wolbórz, Pl. Jagiełły 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6164251 , fax. 44 6164241
  • Data zamieszczenia: 2011-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
    Pl. Jagiełły 28 28
    97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 44 6164251, fax. 44 6164241
    REGON: 59064785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Udzielenie i obsługa kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2011, w wysokości do 2 773 298,00 PLN. Zamówienia zgodnie z CPV 66.11.30.00-5. 1. Okres kredytowania - 99 miesięcy 2. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do 25 lutego 2012 r,. 3. Zamawiający przewiduje wykorzystanie kredytu w 2 transzach : I transza w kwocie - 2 300 000,00 PLN do 20 września 2011 r. II transza w kwocie - 473 298,00 PLN do 20 grudnia 2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia i wysokości transz kredytu. Zmiana taka nie może pociągnąć za sobą dodatkowych opłat i prowizji ze strony Wykonawcy . 4. Spłata rat kapitałowych kredytu dokonywana będzie w następujących terminach i wysokościach : ROK 2012 I rata - 23 298,00 PLN do 25.02.2012 r, II rata - 50 000,00 PLN do 25.05.2012 r. III rata - 50 000,00 PLN do 25.09.2012 r. IV rata - 50 000,00 PLN do 25.12 2012 r. ROK 2013 I rata - 50 000,00 PLN do 25.02.2013 r. II rata - 50 000,00 PLN do 25.05.2013 r. III rata - 50 000,00 PLN do 25.09.2013 r. IV rata- 50 000,00 PLN do 25.12.2013 r ROK 2014 I rata - 25 000,00 PLN do 25.02.2014 r. II rata - 25 000,00 PLN do 25.05.2014 r. III rata - 25 000,00 PLN do 25.09.2014 r. VI rata - 25 000,00 PLN do 25.12.2014 r. ROK 2015 I rata - 50 000,00 PLN do 25.02.2015 r. II rata - 50 000,00 PLN do 25.05.2015 r. III rata - 50 000,00 PLN do 25.09.2015 r. VI rata - 50 000,00 PLN do 25.12.2015 r. ROK 2016 I rata - 100 000,00 PLN do 25.02.2016 r. II rata - 100 000,00 PLN do 25.05.2016 r. III rata - 100 000,00 PLN do 25.09.2016 r. VI rata - 100 000,00 PLN do 25.12.2016 r. ROK 2017 I rata - 100 000,00 PLN do 25.02.2017 r. II rata - 100 000,00 PLN do 25.05.2017 r. III rata - 100 000,00 PLN do 25.09.2017 r. VI rata - 100 000,00 PLN do 25.12.2017 r. ROK 2018 I rata - 150 000,00 PLN do 25.02.2018 r. II rata - 150 000,00 PLN do 25.05.2018 r. III rata - 150 000,00 PLN do 25.09.2018 r. VI rata - 150 000,00 PLN do 25.12.2018 r. ROK 2019 I rata - 150 000,00 PLN do 25.02.2019 r. II rata - 150 000,00 PLN do 25.05.2019 r. III rata - 150 000,00 PLN do 25.09.2019 r. VI rata - 150 000,00 PLN do 25.12.2019 r. 5. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca. 6 . Odsetki z tytułu kredytu naliczane będą w oparciu o wartość średnią stawki WIBOR 3 M z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy plus stałą marżę banku. Koszt kredytu należy wyliczyć wg. średniej wartości stawki WIBOR 3 M za miesiąc lipiec 2011 r. ( 4,71 %) 7. Odsetki od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej . Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu. 8. Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Do obsługi kredytu może zostać otwarty rachunek techniczny- bez opłat i prowizji. 9. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowanych przez Skarbnika Gminy. 10. Forma przekazania kredytu : bezgotówkowa, na rachunek podstawowy budżetu Gminy Wolbórz. 11. Zamawiający nie dopuszcza : - możliwości wykonania zamówienia przy udziale podwykonawców, - podawania wysokości kryteriów alternatywnie lub w przedziałach, - podawania kryteriów w innej konwencji niż określona w specyfikacji 12. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian umowy w drodze aneksów : - zmniejszenie kwoty kredytu w przypadku mniejszego zapotrzebowania, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zmianę ostatecznego terminu wykorzystania kredytu i zmianę harmonogramu spłaty kredytu w przypadku gdy będzie to korzystniejsze dla kondycji finansowej Zamawiającego, - zmianę terminu uruchomienia lub spłaty kredytu, jeżeli będzie to korzystniejsze dla Zamawiającego, - zmniejszenia wysokości marży bankowej, - zmianę waluty zadłużenia i zmianę metody obliczania oprocentowania, jeżeli będzie to korzystniejsze dla Zamawiającego, - zmianę waluty zadłużenia i zmianę metody obliczenia oprocentowania, jeżeli będzie to wynikało ze zmiany prawa. 13. Materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach